فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: نقش مساجد در تحولات مختلف و اهمیت ارتباط آنها با پایگاه‌های مقاومت محلات بسیار اثربخش است و با اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی تقویت می‌شود.

سردار حسین زارع‌کمالی گفت: برگزاری برنامه‌های مختلف بسیج در مساجد و همکاری آنها در اجرای اهداف نظام، انقلاب اسلامی و ماموریت‌های گسترده بسیج، رویکرد سپاه الغدیر است.

وی با قدردانی از دست اندرکاران مساجد و تعامل خوب و همیشگی آنها با پایگاه‌های مقاومت ادامه داد: مسجد در تراز انقلاب اسلامی مسجدی که در همه امور فرهنگی و اجتماعی در کنار پایگاه‌های مقاومت و اقشار مختلف جامعه فعال و نسبت به اجرای برنامه‌ها تلاش کند.

این مسئول بیان کرد: به مناسبت روز جهانی مسجد توسط سپاه الغدیر، ویژه برنامه‌های مختلفی با همکاری سایر نهادهای فرهنگی و تبلیغی و همراهی رسانه‌های گروهی پیش‌بینی که به مرور اجرا و از فعالان این بخش مهم قدردانی به عمل می‌آید.

زارع کمالی تصریح کرد:بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در چند روز آینده هر شب ۳۰ اکیپ با مجموع ۶۰ نفر در این ایام برای سرکشی از مساجد فعالیت خواهند کرد و بیش از ۲۵۰ مسجد در ۱۲ شهرستان استان زیرپوشش برنامه سپاس قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: احیا مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح استان و در نتیجه تحقق محله مردم‌سالار اسلامی جزء اهداف مهمی است که با همکاری مردم و مسئولان به مناسبت روز جهانی مسجد برنامه‌ریزی و نقش مهمی در کمک به تقویت برنامه‌ها دارد.

بیش از ۲ هزار مسجد در استان وجود دارد و روز ۳۱ مردادماه به عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری شده است.

در اجلاس وزیران امورخارجه کشورهای اسلامی تهران، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به این اجلاس پیشنهاد کرد تا سالگرد آتش زدن مسجدالاقصی توسط اسرائیل غاصب به عنوان روز جهانی مساجد تعیین شود که مورد پذیرش قرار گرفت.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی و بیش از ۲ هزار پایگاه مقاومت دارد.

برچسب ها: پایگاه بسیج ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.