سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل از احداث یک هزار و ۴۴۴ واحد مسکونی در شهرک اندیشه اردبیل خبر داد.

صمد علامه گفت: با اقدامات صورت گرفته و همچنین تامین زمین مورد نیاز عملیات اجرایی و ساخت این واحد‌های مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن از سال ۱۴۰۰ آغاز شده و این تعداد واحد مسکونی توسط چهار سازنده شامل اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، شرکت زرین ستون شمالغرب و شرکت شاخص کار کوشا در حال احداث می‌باشد.
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: از این تعداد ۶۹۴ واحد مسکونی در بلوک‌های ۱۰ واحدی توسط اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حال اجراست.
به گفته او، تعداد۴۶۰ واحد مسکونی هم به‌عنوان یکی از طرح‌های نهضت ملی مسکن توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در شهرک اندیشه اردبیل مراحل ساخت را سپری می‌کند.
علامه افزود: ساخت تعداد ۲۰۰ واحد مسکونی دیگر در ۲۰ بلوک و در متراژ‌های ۹۵ مترمربعی توسط شرکت زرین ستون شمالغرب و همچنین ۹۰ واحد مسکونی دیگر هم توسط شرکت شاخص کارکوشا در ۹ بلوک ۱۰ واحدی و در متراژ‌های ۹۵ مترمربع در حال احداث بوده که پس از تکمیل به متقاضیان واگذار خواهد شد.
او گفت: از مزیت‌های مهم این شهرک اجرا و اتمام طرح‌های حوزه زیر ساخت و خدمات عمومی شامل آب و فاضلاب، برق و گاز همزمان با اتمام واحد‌های مسکونی خواهد بود.
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه با قدردانی از مشارکت خوب متقاضیان در واریز آورده‌های نقدی بیان کرد: بیشتر واحد‌های مسکونی در شهرک اندیشه (پیله سحران) اردبیل به مرحله دیوارچینی و نازک‌کاری رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.