حزب سبز رسماً جیل استاین را به عنوان نامزد ریاست جمهوری خود در انتخابات ۲۰۲۴ ایالات متحده معرفی کرد.

استاین در حساب کاربری ایکس خود اعلام کرد: «خبر رسمی است: ما نامزدی ریاست جمهوری از حزب سبز در سال ۲۰۲۴ @GreenPartyUS ۲۰۲۴ را برده ایم!» او در ادامه پیام خود وعده پایان جنگ و نسل کشی بی پایان، آینده‌ای قابل زندگی در آمریکا را داد.

در اوایل این هفته، استاین که قبلاً نامزد حزبش در انتخابات ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ بود، بوچ ور استاد دانشگاه را به عنوان معاون خود انتخاب کرد. 

استاین نماینده پیشین ماساچوست در مجلس نمایندگان آمریکا، برای نخستین بار در سال ۲۰۱۲ به عنوان نامزد حزب سبز در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معرفی شد. این نامزد ریاست جمهوری آمریکا خواستار آغاز فوری مذاکرات با روسیه و اوکراین شده است.

وی ابراز اطمینان کرد که واشنگتن باید هر چه زودتر درجه تنش را کاهش دهد و به گفتگو با هر دو طرف درگیری و همچنین با سایر طرف‌های ذینفع بازگردد. به گفته او، تنها چیزی که مسکو می‌خواست بی طرفی اوکراین بود.

او گفت: «ما معتقدیم که باید به دیپلماسی پایه متوسل شد.»

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پیشتراعلام کرد که مسکو هرگز مذاکرات صلح با اوکراین را رد نکرده است و همه طرف‌ها باید به فکر پایان دادن به درگیری باشند. پوتین بار‌ها از آمادگی خود برای حل و فصل دیپلماتیک مناقشه در اوکراین صحبت کرده و از کی یف خواسته است که فرمان ریاست جمهوری مبنی بر منع مذاکرات را لغو کند.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
به امید خدا آمریکا هم از نظر قدرت واطلاعاتی وپشتیبانی مالی در حال پاشیدن است اگر کشورهای عضو سازمان ملل دست آمریکارا از منابع مالی سازمان ملل قطع کنند دیگر آمربکایی نیست
آخرین اخبار