مدیر عملیات و سازماندهی مرکز اردویی و راهیان نور سپاه استان قم گفت: بیش از هزار و ۷۰۰ زائر قمی از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور بازدید کردند.

 به نقل از روابط عمومی سپاه قم، علی‌اصغر فرح‌آبادی در حاشیه اعزام آخرین گروه از زائران قمی به اردوی راهیان نور شمال غرب کشور در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برنامه بازدید‌های زائران از مناطق شمال غرب، از سوم مرداد آغاز و آخرین کاروان اعزامی نیز امروز به قم بازمی‌گردند.

وی افزود: در طول ۲۱ روز اعزام و تشرف زائران به مناطق عملیاتی بانه و سردشت در شمال غرب کشور، ۱۱ کاروان از نواحی و حوزه‌های بسیج، اقشار مختلف مردم، پیش‌کسوتان، دانشجویان، فرهنگیان و… در مناطق مذکور یافتند و با حماسه مقاومت مردم و دفاع رزمندگان اسلام در برابر هجوم و تجاوز دشمن بعثی و گروهک‌های ضدانقلاب آشنا شدند.

مدیر عملیات و سازماندهی مرکز اردویی و راهیان نور سپاه استان قم عنوان کرد: در طول این مدت، هزار و ۷۰۰ زائر قمی، عوامل اجرایی و خادمان راهیان نور، در کاروان‌ها حضور داشتند.

وی با تشکر از همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط در هماهنگی و پشتیبانی اعزام زائران، ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله این حرکت فرهنگی اثرگذار در سطح جامعه، بتواند در راستای جهاد تبیین، پیام خون شهدا و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به شایستگی به نسل جوان منتقل کند.

برچسب ها: راهیان نور ، سپاه قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار