نیازمند گفت: قم مرکز ترک اعتیاد اختیاری ویژه زنان ندارد و این در شرایطی است که این شهر به خاطر فرهنگ مذهبی و شناخت مردم نسبت به هم به این مرکز نیاز دارد.

نرجس نیازمند در سخنانی با تأکید بر اهمیت آموزش در کنترل آسیب‌های اجتماعی به‌خصوص اعتیاد اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از مسائل مربوط به اعتیاد در خانواده‌ها ناشناخته است.

وی به وظیفه مدیریت شهری در کنترل آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: در مدارس باید آموزش و اطلاع‌رسانی انجام شود و دوره‌های ویژه برای دانش آموزان و اولیا برگزار شود.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: شهر قم ازنظر تعداد و شرایط معتادان وضعیت خوبی نسبت به شهر‌های دیگر دارد، اما نیاز به حمایت بیشتری وجود دارد.

وی خواستار تأسیس مرکز ترک اعتیاد اختیاری ویژه زنان شد و گفت: متأسفانه شهر قم مرکز ترک اعتیاد اختیاری ویژه زنان ندارد و این در شرایطی است که شهر قم به خاطر فرهنگ مذهبی و شناخت مردم نسبت به هم به این مرکز نیاز دارد.

وی در ادامه به نیاز شهر به ساختمانی مستقل جهت برگزاری جلسات ان ای نیز اشاره و بیان کرد: متأسفانه ساختمانی مستقل برای برگزاری جلسات ان ای در قم نیست و در حال حاضر این جلسات در کنار ساختمان مرکز ترک اعتیاد برگزار می‌شود که خود همین هم‌جواری آسیب‌زا است.

وی در پایان گفت: درصورتی‌که خیرین برای ساخت یک ساختمان مستقل پیشگام شوند شهرداری نیز در تأمین زمین ورود کرده و در درمان معتادان مشارکت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار