رئیس مرکز سیما فیلم گفت: ان‌شاء‌الله بعد از تحقیقات مفصل بتوان یک کاری مختص شهید جمهور تولید کرد.

مهدی نقویان، رئیس مرکز سیما فیلم درباره تولیدات این مرکز گفت: یکی از ثمرات دوره تحول، فراوانی و تنوع موضوع و ژانر‌های مختلف در آثار نمایشی است. ما قبلاً بدنه‌ای بنام سریال و ملودرام‌های اجتماعی داشتیم، که به صورت محدود موضوعات مختلفی در آن اتفاق می‌افتاد. اما ما در مرکز سیما فیلم کار‌های مربوط به تاریخ انقلاب، تاریخ پهلوی، تاریخ صفویه و تاریخ قاجار تا کار‌های مربوط به ملودرام‌های اجتماعی، طنز، پلیسی، امنیتی و ... داریم. بنابراین، تنوع ژانری زیاد شده و آثار تولید شده یکی یکی روی آنتن می‌رسد و مخاطب بعد پنج شش ماه متوجه تنوع موضوعی می‌شود. 

نقویان ادامه داد: یکی از کار‌هایی که ما انجام دادیم، برنامه‌ریزی برای مناسبت‌های تقویمی و سالانه یعنی ایام محرم و صفر، هفته دفاع مقدس، دهه فجر، ماه رمضان و ... بود. یعنی مخاطب در کنار سایر ژانر‌های تلویزیونی به تماشای این آثار مناسبتی می‌نشیند.

رئیس مرکز سیما فیلم درباره صحبت‌های جمیله علم‌الهدی، همسر آیت‌الله رئیسی مبنی بر به تصویر کشیدن دوران نوجوانی و جوانی شهید رئیسی توضیح داد: بالاخره یک حادثه دلخراش یعنی شهادت آیت‌الله رئیسی رخ داد و غیر قابل پیش‌بینی بود. چون ما از قبل آمادگی نداشتیم و یکدفعه این حادثه دلخراش رخ داد. رسانه ملی از زمان وقوع شهادت آیت‌الله رئیسی در حد توان خود وارد موضوعات مختلف شد. در ابتدا تحقیقات مقدماتی شکل گرفت، تا بتوان یک اثر خوب خلق کرد. این عزم در رسانه ملی هست، تا جنبه‌ای از زندگی شهید رئیسی به تصویر کشیده شود. آقای پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی به مراکز تولیدی دستور دادند که هرکس به اندازه وسع خود به موضوع ورود کند. 

به گفته وی، ان‌شاء‌الله به سوژه و ایده قابل اجرا برسیم. همسر شهید آیت‌الله رئیسی اشاره کردند که دوران نوجوانی و جوانی ایشان جذاب است. از آنجایی که مخاطب ذهنیتی از آن مقطع ندارد و قصه‌های خوبی از جمله فعالیت‌های انقلابی شهید رئیسی، پیروزی انقلاب اسلامی و ... را شامل می‌شود، ان‌شاء‌الله بعد از تحقیقات مفصل یک کاری تولید شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
به برکات تصمیمات تیم اقتصادی ایشون، تورم یارانه بالای 30درصد، بورس غرق در خون، دلار 60تومن، گوشت 600 تومن و ... شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
خدا رحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
خدا رحمت کنه این شهید و شهدای همراه ایشان را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
جبران نمی شود رئیسی عزیز با هیچ چیزدرود و رضوان خدا بر شهید رئیسی محبوب دلها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
دلم بحال شهید رییس جمهور میسوزد
چونکه در داخل و خارج ایران زمین عیر منصفانه
ایشان را قضاوت کردند
درست مثل خوبان خدا
هیچکس سعی نکرد ایشان را همانطور که بودند
بشناسد .زحمت کش و دلسوز وطن بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
دقیقا" به تمامی وعده های انتخاباتی خودش عمل کردند. از جمله درست کردن یک هفته ای بورس، ساختن سالی یک میلیون مسکن، بزرگتر کردن سفره های مردم و..... . خدا رحمتش کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
در دوران ایشان تبعیض بیشتر شد حقوق کارمندان 20 درصد افزایش حقوق کارگران با چانه زنی 37 درصد
آخرین اخبار