دادستان عمومی و انقلاب شهرستان الیگودرز از شناسایی قاتل «آی‌نور» کودک ۳ ساله الیگودرزی با انجام اقدامات و بازجویی‌های فنی خبر داد.

۱۸ مرداد ماه  بود که خبر مفقود شدن «آی نور» دختر بچه ۳ ساله اهل روستای ده‌سفید حاج‌درویش شهرستان الیگودرز در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شد.

همزمان گروه‌های امدادی و مردم محلی جستوجو‌های خود را برای یافتن اثری از این کودک آغاز کردند. تلاش‌هایی که بی‌نتیجه ماند و پیکر این کودک ۶ روز بعد، یعنی در ۲۳ مرداد ماه در چاه فاضلاب همسایه پیدا شد.

جعفر گودرزی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان الیگودرز امروز پس از گذشت ۱۰ روز از مفقود شدن این کودک و ۴ روز پس از پیدا شدن جسد، از اعتراف زن همسایه به قتل «آی‌نور» خبر داد و گفت: متهم اعتراف کرده که پس از خفه کردن این کودک گوشواره‌های او را ربوده و او را در انبار کاه پنهان کرده و پس از ۲ روز جسد را در چاه فاضلاب انداخته است.

وی در رابطه با جزییات شناسایی و دستگیری قاتل،  اظهار کرد: در همان ساعات اولیه منتشر شدن خبر مفقودی این کودک در فضای مجازی، ابتدا قاضی کشیک و سپس بنده در محل حضور پیدا کرده و با خانواده و نزدیکان این کودک صحبت کردم.

جعفری ادامه داد: به دنبال پیدا شدن جسد این کودک در چاه فاضلاب همسایه ۴ نفر از اعضای این خانواده شامل ۲ زن و ۲ مرد برای انجام تحقیقات تکمیلی دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: پس از انجام بازجویی‌های فنی و تخصصی زن میانسال همسایه به قتل «آی‌نور» اعتراف کرد که پس از ثبت این اعترافات متمهمه با صدور قرار بازداشت موقت تحویل زندان شد.

دادستان الیگودرز با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی به منظور برررسی علل و انگیزه قاتل از این اقدام هنوز در دست بررسی است، تصریح کرد: یکی دیگر از اعضای این خانواده که احتمال می‌رود شاهد این قتل بوده باشد جهت بازجویی فراخوانده شده است که اظهارات این فرد می‌تواند در روند پرونده اثرگذار باشد.

وی همچنین گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده صحنه قتل فردا با حضور قاتل و خانواده مقتول بازسازی می‌شود و پس از تطابق اظهارات قاتل با جزییات صحنه قتل اطلاعات بشتر و دقیق‌تر در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت. 

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.