رنجبرزاده گفت: اگر از برنامه‌های پزشکیان دفاع می‌کنم برای این است که حرکت درست را برای نجات کشور انتخاب کرده است.

اکبر رنجبرزاده نماینده موافق کابینه دولت چهاردهم گفت: نقطه قوت دولت پزشکیان وفاق ملی است. اگر از برنامه‌های وی دفاع می‌کنم برای این است که حرکت درست را برای نجات کشور انتخاب کرده و همه نخبگان کشور و سیاسیون مختلف توانمند در آن هستند و این نقطه قوت پزشکیان است.

وی افزود: وزرای پیشنهادی وی براساس توانمندی و شایستگی نظر می‌دهند و نظر این عزیزان قابل احترام است. نباید نیمی از جمعیت را نادیده بگیریم. ۵۰ درصد مردم در پای صندوق حاضر شدند و ۱۶ میلیون نفر به آقای پزشکیان رای دادند و ۱۴ میلیون نفر به عزیز دیگری رای دادند و امروز اعلام می‌کنم برای اعتلای ایران اسلامی بسیج عمومی راه خواهیم انداخت.

رنجبرزاده ادامه داد: آقای پزشکیان برنامه کلی را به مجلس تقدیم کرده و به برنامه هفتم و اسناد بالادستی تاکید دارند و هر کدام از وزرا برنامه‌های خود را ارائه داده‌اند. برای اینکه به حل دغدغه‌ها دست پیدا کنیم یک رشد اقتصادی چگونه باید به رشد ۸ درصدی برسد؟

نماینده موافق کابینه دولت چهاردهم خاطرنشان کرد: تقویت نقش ایران در ارزش اقتصادی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، رفع موانع سرمایه‌گذاری خصوصی و عمومی و اینکه چگونه تورم را مهار کنیم، همه اینها با رفع ناترازی شبکه بانکی، صندوق‌های بازنشستگی و رفع ناترازی انرژی باید انجام شود؛ همچنین به کنترل نقدینگی در برنامه هفتم اشاره کردیم که باید برداشت بی‌رویه از بانک مرکزی اتفاق نیفتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار