معاون دادستان گفت: با تمامی شرکت‌های هواپیمایی متخلف در پرواز‌های اربعین برخورد می‌شود و ظرف ۲۴ ساعت به شکایت مسافران از گران‌فروشی بلیت‌ها رسیدگی می‌کنیم.

سالاری رئیس دادسرای فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه با هر شرکت هواپیمایی که بخواهد از زائران و بلیت اربعین سوء‌استفاده کند برخورد جدی خواهیم کرد،  گفت: هر ایرلاین، سایت و آژانس مجازی که نسبت به گران‌فروشی بلیت اربعین اقدام کند، حتما تعلیق خواهد شد و به طور قطع مسدود می‌شود.

وی افزود: باید توجه داشت که تقاضا بسیار بالا و عرضه محدود است. البته سهمیه ارگان‌های دولتی هم محدود است و قرار نیست عرضه سهمیه ‌ها عدد بالایی باشد.

وی با بیان اینکه به فروشندگان بلیت اعلام کردیم که باید فرایند فروش بلیت را رصد کنند و مردم هم باید هوشیار باشند تا از هر جایی بلیت خریداری نکنند گفت: در بررسی‌ها می‌بینیم که بلیت‌های گران از سوی واسطه‌ها خریداری شده‌است. از مردم خواهش داریم به طور مستقیم از ایرلاین‌ها بلیت اربعین را بخرند.

 معاون دادستان و رئیس دادسرای فرودگاه مهرآباد درباره فروش پلکانی بلیت اربعین گفت: عرضه بلیت به این دلیل به صورت پلکانی خواهد بود که دسترسی به بلیت عادلانه باشد و همه مردم دسترسی به بلیت داشته باشند و به مردم اعلام می‌کنیم که هر گونه تخلف را به ما اعلام کنند. 

سالاری در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر مدت زمان رسیدگی به شکایات مردمی گفت: اگر اطلاعات با مستندات و مدارک موثق ارائه شود در ٢۴ ساعت پیگیری می‌شود و فروشنده بلیت گران را تعلیق می‌کنیم.

خبرنگار :محبوبه کباری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار