تیم فوتبال لخ پوزنان لهستان رقم آزادسازی علی قلی‌زاده برای پرسپولیس را اعلام کرد.

باشگاه پرسپولیس مدتهاست به دنبال جذب علی قلی‌زاده است و در این راه مذاکرات زیادی را انجام داده، اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

علی قلی‌زاده مشکل سربازی نیز داشت و حال که با همت فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان مشکل سربازی ملی پوشان رفع شده است، پرسپولیس بار دیگر مذاکرات خود را برای جذب این بازیکن آغاز کرده و گفته می‌شود باشگاه علی قلی‌زاده رقم ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار برای صدور رضایتنامه وی در خواست کرده است.

گفته می‌شود استقلال نیز مذاکراتی برای جذب این بازیکن داشته است، اما علی قلی‌زاده پرسپولیسی است و احتمال می‌رود در صورت توافق باشگاه‌های پرسپولیس و لخ پوزنان این بازیکن به زودی سرخپوش شود.

این ملی‌پوش ایرانی فصل گذشته تنها ۱۰ بازی برای لخ‌پوزنان انجام ‏داد و در مجموع ۶۳۰ دقیقه در اکستراکلاسا به میدان رفت و ‏نتوانست گلی به ثمر برساند. علی قلی‌زاده در فصل جدید لیگ ‏لهستان که زودتر از دیگر کشور‌های اروپایی آغاز شده هم در چهار ‏بازی به میدان رفته، اما میانگین حضور او در زمین حدود ۲۰ دقیقه ‏بوده است. با این آمار مشخص است که چرا قلی‌زاده از شرایطی که ‏در لخ پوزنان تجربه می‌کند ناراضی است. ‏

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار