تیم فوتبال استقلال در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر مقابل شمس‌آذر قزوین موفق به کسب پیروزی شد.

استقلال از ساعت ۱۹:۳۷ امروز (با ۷ دقیقه تأخیر به دلیل آماده نبودن سیستم کمک داور ویدیویی) در هفته نخست مسابقات بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف شمس‌آذر رفت و به برتری ۲ بر یک دست یافت.

 ترکیب استقلال:

جواد نکونام ترکیب تیمش برای دیدار برابر شمس آذر را مشخص کرد. بر همین اساس استقلال امروز با ترکیب  حسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، جلال الدین ماشاریپوف، زبیر نیک نفس، رامین رضاییان، آرش رضاوند، آرمان رمضانی، روزبه چشمی و محمد حسین اسلامی به میدان رفت.

 ترکیب استقلال

ترکیب شمس آذر:

همچنین شمس آذر با ترکیب محمد امین رضایی، امیرحسین صدقی، هومن ربیع‌زاده، مهدی محمدی، علی آزادمنش، میلاد شیخ فخرالدینی، امیرحسین نسائی، صادق آلبوصبیح، امید علیپور، نوید کومار و مجتبی فخریان به میدان رفت.

ترکیب شمس آذر

اختلال در سیستم VAR ورزشگاه سردار آزادگان قزوین باعث شد که دیدار استقلال و شمس آذر قزوین با دقایقی تاخیر آغاز شود.

شرح بازی:

دقیقه ۲: پس از خطای روزبه چشمی، شمس آذر پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد که ضربه علی آزادمنش با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵: رامین رضاییان با یک حرکت در عرض دیدنی و جا گذاشتن بازیکنان شمس آذر، ضربه اش را روانه دروازه کرد که توپ او با برخورد به مدافعان راهی کرنر شد. ارسال کرنر رامین نیز به شکل خطرناکی و به صورت مستقیم، به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: استقلال صاحب یک موقعیت خوب شد که شوت رمضانی در آستانه ورود به دروازه با برخورد به پای مدافع شمس آذر دفع شد. در ادامه کمک داور آفساید رضاوند را اعلام کرد که قبل از این شوت در آفساید بود ولی به دلیل حضور VAR، کمک داور اجازه ادامه بازی را داده بود.

دقیقه ۲۰: روی یک توپ ارسالی به پشت مدافعان شمس آذر، گلر میزبان از دروازه خارج شد و پشت محوطه جریمه قصد داشت با ضربه سر توپ را دور کند که خوش شانس بود توپ پس از برخورد به پای ماشاریپوف، از او فاصله گرفت و در نهایت راهی اوت شد.

دقیقه ۳۱: استقلالی‌ها حمله خوبی را از سمت چپ آغاز کردند که ابتدا پاس رضاوند به زبیر رسید و او نیز توپ را به رضاییان داد که شوت رامین را محمدامین رضایی، گلر شمس آذر راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۴: رافائل سیلوا از زمین خودی، ضربه خطا را به روی دروازه میزبان ارسال کرد که ابتدا رمضانی با یک ضربه سر روی توپ اثر گذاشت که دفع توپ مهدی محمدی ناقص بود و توپ دوباره به رمضانی رسید که این بازیکن با یک ضربه در حالت نامتعادل، دروازه را باز کرد.

دقیقه ۶۰: یک ارسال بسیار خطرناک از بازیکنان شمس آذر به روی دروازه از مقابل دو بازیکن عبور کرد و فخریان نتوانست دروازه را باز کند.

دقیقه ۶۲: ارسال خطرناک بازیکنان شمس آذر توسط آزادمنش پس از برخورد به بازیکنان استقلال راهی کرنر شد.

دقیقه ۶۵: ارسال سریع و تند و تیز آزادمنش به یکباره و به دلیل وزش شدید باد تغییر مسیر داد و در شرایطی که نزدیک بود وارد دروازه شود، حسینی با یک سوپرواکنش، توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۳: شمس آذر در گوشه زمین یک ضربه کاشته را به دست آورد که ارسال دیدنی و سریع بازیکنان این تیم به شکل خطرناکی از کنار تیرک به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷: روی یک کار تیمی دیدنی از سمت راست، محمدحسین اسلامی توپ را با یک پاس زمینی تند و تیز به روی دروازه ارسال کرد که توپ از مقابل ماشاریپوف عبور کرد و او نتوانست دروازه خالی را باز کند.

دقیقه ۸۰: شوت هومن ربیع زاده از راه بسیار دور به شکل خطرناکی روانه دروازه استقلال شد که حسینی با واکنش دیدنی توپ را دور کرد.

دقیقه ۸۴: شوت حسین شهابی با اختلاف از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه ۸۹: پس از ارسال یک کرنر به روی دروازه استقلال، رافائل سیلوا با کشیدن مدافع شمس آذر مرتکب خطا شد که این صحنه پس از بررسی توسط VAR تأیید شد و پیام حیدری یک پنالتی به سود میزبان اعلام کرد و نسایی برخلاف جهت حرکت حسینی، توپ را وارد دروازه کرد.

دقیقه ۹۰+۴: روی یک حمله سریع از سمت راست و ارسال رامین رضاییان به روی دروازه، محمدحسین اسلامی موفق شد دروازه را باز کند که ابتدا این گل به دلیل آفساید رد شد، اما پس از بازبینی صحنه توسط اتاق VAR، گل اسلامی تأیید شد تا بازی دو بر یک شود.

استقلال موفق شد که با گل آرمان رمضانی از میزبان پیش بیفتد تا جانشین بلانکو، شروع خوبی در لیگ جدید داشته باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار