فرماندار شهرستان ساحلی زرآباد گفت: ساخت مدرسه شبانه روزی متوسطه دوم در بخش محروم و دور افتاده کاروان ضروری است و نیازمند توجه جدی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و همت خیران هستیم.

کورش محمدی اظهارکرد: از هیچ تلاشی برای ارتقای آموزشی در این شهرستان با کمک موسسات خیریه دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مدیریت آموزش و پرورش زرآباد شاهد جذب نیروی انسانی خوب برای سال تحصیلی آینده هستیم، افزود: موضوع جذب بازمانده از تحصیل به جد در حال پیگیری است و باید تلاش شود دیگر هیچ دانش آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان نداشته باشیم.

فرماندار زرآباد بر ساخت مدارس شبانه روزی دخترانه و پسرانه در مقاطع راهنمایی و متوسطه در بخش‌های مرکزی و کاروان بویژه در مرکز شهرستان زرآباد تاکید کرد و گفت: با تکمیل مدرسه کار و دانش شاهد اتفاقات خوبی در بحث آموزش و پرورش خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه کمبود‌ها همیشه بوده و است، اما با برنامه ریزی دقیق می‌توان بر بسیاری از مشکلات غلبه کرد، ادامه داد: از آنجایی که زرآباد بعنوان شهرستان پایلوت بنیاد علوی انتخاب شده امیدواریم قدم‌های خوبی در بحث آموزشی برای این منطقه برداریم.

مدیر آموزش و پرورش زرآباد نیز گفت: روستا‌های منه وشنام و زنگیک که در سال‌های قبل از نظر آموزشی زیرنظر آموزش و پرورش نیکشهر بودند از سال تحصیلی جدید زیر نظر آموزش زرآباد خواهند بود.

قاسم نوهواسی افزود: با توجه به سهمیه‌های جدید نیروی انسانی که به شهرستان زرآباد برای سال تحصیلی جدید تعلق گرفته است، درصد خیلی از مشکلات کمبود نیرو رفع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار