امام جمعه ساری گفت: مسئولان دغدغه شالیکاران را هرچه سریعتر حل و فصل کنند.

آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نماز جمعه ساری، گفت: در روز‌های گرم سال با صرفه جویی می‌توان مانع از خاموشی شد تا هیچ خانه، بیمارستان و موسسه خیریه‌ای دچار مشکلات و بی برقی نماند.

او با گلایه و انتقاد از قیمت برنج در فصل برداشت این محصول از مسئولان مربوطه درخواست رسیدگی فوری را داد تا دخل و خرج کشاورزان به جای دغدغه موجب آرامش خاطر در زندگی این قشر زحمتکش جامعه شود.

آیت الله محمدی لایینی با اشاره به ۲۶ مرداد و سالروز بازگشت آزادگان به وطن، افزود: این ازادگان نمایندگان ملت در زندان بعثی‌ها بودند د و در زیر سخت‌ترین شکنجه‌ها عزت خود و ملت خود را حفظ کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: روز جهانی مسجد روزی که مسجدالاقصی به آتش کشیده شد و پس از ان جایگاه مسجد که محل وحدت مسلمانان است بیشتر از همیشه برجسته شد و طبق فرمایشات امام راحل مسجد سنگر است و مساجد باید با حضور مردم و بالاخص نسل جوان سرشار باشد.

آیت الله محمدی لایینی افزود: صنعت دفاعی ما امنیت آفرین بوده و بازدارندگی دشمنان، مقابل قدرت ایران را به همراه داشته است.

خطیب جمعه ساری با اشاره به افتخار آفرینی ورزشکاران استان در آوردگاه المپیک با عنوان خادم الرضا که موجب خوشحالی مردم و مقام معظم رهبری و تبریک ایشان را به همراه داشت، گفت: این افتخار افرینی زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران نماد یک سرباز پر افتخار برای اهتزاز نام این کشور و اعتلای نسل و رسم و منش پهلوانی بوده است.

آیت الله محمدی لایینی با اشاره به اینکه وزرای پیشنهادی این روز‌ها در پی گرفتن رای اعتماد از نمایندگان مجلس هستند، افزود: طرفین باید اصل همکاری با دولت را در نظر داشته باشند تا در نهایت موجب سربلندی و رفع موانع و رفاه مردم شوند.

برچسب ها: نماز جمعه ، قیمت برنج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.