امام جمعه موقت بندرعباس گفت:رییس جمهور بر اساس شعار وفاق ملی حرکت کند.

 حجت الاسلام رییسی با یادآوری خدمات شهیدان دولتمرد از رجایی و باهنر تا رییسی و امیر عبداللهیان و دیگر شهدای خدمتگزار در همه دولت‌های پس از انقلاب اسلامی خدمت به مردم را وظیفه نخست همه دولتمردان در نظام اسلامی دانست.

امام جمعه موقت بندرعباس از پزشکیان رییس دولت چهاردهم و دیگر دولتمردان خواست وفاق ملی را سرلوحه کار قرار دهند و برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به همه مردم و به ویژه در مناطق کم برخوردارتر بکوشند.

روز صنعت دفاعی و اهمیت این صنعت در قدرت بازدارندگی ملی دیگر موضوع سخنان خطیب جمعه بندرعباس بود.

امام جمعه موقت بندرعباس افزود: پیشرفت روز افزون صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در کنار دلاوران مدافع مرز‌های کشورمان سبب شده است که دشمنان حتی تصور دست اندازی به مرز‌های ایران را نداشته باشند.

حجت الاسلام رییسی با اشاره به مناسبت روز پزشک در تقویم، این روز را به سفید پوشان عرصه سلامت تبریک گفت و تلاش‌های کادر درمان در زمان همه گیری بیماری کرونا را نوعی جهاد توصیف کرد.

 

خطیب نماز جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: دین برای آبادانی دنیا و آخرت باورمندان به آن آمده و دینداری سبب آرامش فرد مومن می‌شود.

امام جمعه موقت بندرعباس از مومنان خواست برای رونق بیشتر مساجد تلاش کنند.

حجت الاسلام رئیسی در پایان غیرتمندی دینی را ستود و گفت: رعایت حجاب و عفاف در جامعه و انجام دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر از نشانه‌های توجه عمومی به سلامت جامعه است.

برچسب ها: نماز جمعه ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.