در مراسمی موکب شهید تندگویان در پایانه مرزی چذابه به بهره برداری رسید.

در این مراسم که جمعی از مسئولان، قشر‌های مختلف مردم حضور داشتند، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت:خدمت به زوار حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) یکی از توفیقات بزرگ ما شیعیان امام علی (ع) به ویژه در خوزستان است. مردم استان در دو مرز چذابه و شلمچه در حرکت عظیم اربعین  مشارکت دارند  و آماده خدامی در این راه هستند. 

سردار سرتیپ پاسدار شاهوار پور ضمن قدردانی از فرماندهی مرکز شهید تندگویان و جهادگران بسیجی پایگاه‌های  صنعت نفت جنوب، ساخت و بهره بردازی از این موکب را یکی از توفیقات خادمی زوار اربعین دانست. 

سرهنگ پاسدار باقری، فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت _جنوب) نیز در این مراسم گفت: این موکب که به همت گروه‌های جهادی این مرکز ساخته شده است دارای دو حسینیه مجزا جهت برادران و خواهران و مجهز به سیستم سرمایشی مناسب است. 

وی افزود: این موکب نیز دارای غرفه‌های فرهنگی، محل اسکان، آشپزخانه مجهز، پاسخگویی به سوالات شرعی و اتاق پزشک است و خدمات خود را چند روز پس از اربعین به زوار حسینی ارائه می دهد. 

برچسب ها: اربعین ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
از اهواز تا مرز چذابه می‌باید چهاربانده جداگانه شود و امتداد این ایمن سازی و چهاربانده شدن توسط مردمان هر دو کشور تا نجف ،انجام گردد
مسیری هم کوتاه و هم چهاربانده