فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در جلسه کمیسیون عملیات خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی بر تلاش بیشتر مجموعه‌های خدمت رسان تأکید کرد.

سردار احمدعلی گودرزی  فرمانده مرزبانی فراجا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی خادمان امام حسین (ع) در پذیرایی از زائران پاکستانی سال گذشته، بر لزوم جدیت در حل مشکلات و تسریع در روند خدمت رسانی به زائران در سال جاری تأکید کرد.

وی گفت: مرزبانی آمادگی دارد تا با اعزام نیروی بیشتر در روند خدمات رسانی کمک موثرتری نماید و امیدوارم سایر دستگاه‌های مرتبط هم با عزمی جزم وارد میدان شده و هریک به نوبه خود گوشه‌ای از کار را بگیرند تا انشاالله امسال نیز شاهد پذیرایی با شکوه از زائران آقا اباعبدالله (ع) باشیم.
 
وی همچنین در ادامه جلسه فرمانده مرزبانی انتظامی بیان داشتند از جمله مهارت‌ها و آموزش‌های مهمی که هر نظامی باید آن را فراگیرد؛ توان و مهارت سخن گفتن درهر جمع و گروهی است، افزود: تأثیرپذیری و همچنین روابط سازنده با دیگران از جمله مهارت‌های لازم برای کارکنان است که بطور قطع زبان و گفتگوی کار آمد می‌تواند منافع بی‌شماری از جمله اعتبار، مشروعیت و رضایت‌مندی را علاوه بر مأموران برای سازمان نیز به ارمغان آورد.
 
وی بر توان افزایی و ارتقاء سطح آگاهی مدیران تاکید و خاطرنشان کرد: در این جلسه ابعاد مدیریتی شامل مهارت و برنامه‌ریزی، تصمیم گیری، مهارت هدایت، رهبری و ایجاد انگیزش، خلاقیت، انعطاف پذیری مدیران، بردباری و خویشتن داری در برخورد با متهمان و مجرمان افزایش توان گزارش دهی و گزارش گیری، برای فرماندهان آموزش داده شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار