مربی تیم ملی فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال امکانات لازم را در اختیار تیم ملی و کادرفنی قرار داده، اما مشکل ما زمین است.

رحمان رضایی مربی تیم ملی فوتبال  در حاشیه دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن، اظهار کرد: با توجه به برگزاری اولین بازی فصل و جا به جایی مسابقه از تهران به اراک لازم بود در ورزشگاه امام خمینی حضور داشته باشیم. امیدوارم شرایط به شکلی فراهم شود که پرسپولیس در تهران بازی کند. برای همه تیم‌ها طبیعی است که در زمین خودشان میزبانی کنند. به این دلیل به اراک آمدیم تا بازیکنان مدنظر کادرفنی تیم ملی و نفراتی که می‌توانند در این چند روز باقی‌مانده تا اردو خود را به تیم ملی اضافه کنند، مورد بررسی قرار بدهیم. در تیم ملی برای همه بازیکنان باز است.

او درباره  برگزاری بازی تیم ملی مقابل قرقیزستان در ورزشگاه فولادشهر، گفت: متاسفانه با توجه به آماده نبودن ورزشگاه آزادی، مجبور شدیم به اصفهان برویم. قرار بود این مسابقه ابتدا در نقش جهان انجام شود، اما از طرفی در دیدار سپاهان مقابل شباب الاهلی دیدیم شرایط آنجا هم مناسب نیست. به همین دلیل این مسابقه به فولادشهر منتقل شد و امیدوارم باشگاه ذوب‌آهن بتواند میزبان خوبی باشد.

مربی تیم ملی درباره سطح بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن، تصریح کرد: با توجه به اینکه اولین بازی لیگ است، تیم‌ها بازی خوب، محتاطانه و منطقی داشتند. نمی‌خواهند در اولین مسابقه ببازند. البته پرسپولیس مقداری برتری داشت. ذوب‌آهن هم موقعیت‌های خوبی به دست آورد و امیدوارم هر ۲ تیم از نتیجه راضی باشند.

رضایی درباره  اینکه آیا تیم ملی در فاصله ۲ هفته مانده تا اردوی جدید کم و کاستی دارد، گفت: فدراسیون فوتبال تا اینجا امکانات لازم را در اختیار تیم ملی و کادرفنی قرار داده، اما مشکل ما زمین است که به فدراسیون هم بازنمی‌گردد. استادیوم آزادی به استقلال و پرسپولیس تعلق دارد و افراد دیگری متولی‌اش هستند. فدراسیون سعی کرده همیشه با بهترین امکانات تیم ملی را راهی مسابقات کند.

او درباره اخبار مطرح شده مبنی بر بازگشت احتمالی احمد نوراللهی به تیم ملی، تصریح کرد: تا این لحظه اطلاع خاصی ندارم. بهتر است از قضاوت و نظر دادن خودداری کنیم.

مربی تیم ملی درمورد میزبانی اراک و استفاده از VAR در بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن، گفت: این زمین قابلیت برگزاری بازی را داشت و اراک میزبانی خوبی کرد. هواداران هم به میزان خوبی آمدند. ورود VAR هم اتفاق خوبی است که می‌تواند برای فوتبال ما خوب باشد به ویژه روی صحنه‌های مشکوک که همیشه بحث‌برانگیز است. چنین صحنه‌هایی بین تیم‌ها، مربیان و هواداران اختلافات زیادی ایجاد می‌کرد. امیدوارم با آمدن این سیستم شک و شبهه‌ها برطرف شود و VAR را در بیشتر استادیوم‌هایی که قابلیت دارند، مجهز کنند. البته ناگفته نماند بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی نیز از VAR شاکی بودند، اما می‌تواند در فوتبال ما تحول ایجاد کند. قهرمان لیگ در سال گذشته مشخص شد، اما هنوز هم درمورد گل‌های رد و بدل شده و اتفاقات فصل قبل شک و شبهه است. امیدوارم با آمدن این سیستم چنین مسائلی برطرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار