فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) کرمان از خدمات‌دهی به زائران پاکستانی در موکب خدمتگزاران حسینی ماهان بازدید کرد.

محمدی زاده در این بازدید، زیرساخت‌های موکب و خدمات‌دهی به زائران را از جمله اسکان، پذیرایی، آبرسانی، سوخت خودروها، حمل و نقل و بهداشت موکب را مورد بررسی قرار داد و هماهنگی‌ها برای ارائه مناسبت خدمات انجام شد.

سرهنگ پاسدار محمدرضا محمدی زاده فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) کرمان در حاشیه این بازدید گفت: در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان بسیاری از مردم به منظور زیارت اربعین و برگزاری مناسک مذهبی این ایام عزای سیدالشهدا علیه السلام، به کشور عراق سفر می‌کنند.

وی افزود: در این بین جمهوری اسلامی ایران شاهد حضور زائران خارجی از کشور‌های پاکستان، هند، کشمیر و بنگلادش است که از مرز میرجاوه و استان سیستان و بلوچستان وارد کشور می‌شوند و به منظور حضور در مرز شلمچه باید از استان کرمان و برخی از شهرستان‌های استان، مانند کرمان، سیرجان و بم عبور کنند؛ به همین دلیل در منطقه ماهان موکبی با ارائه خدمات متعدد راه اندازی شده است.

سرهنگ محمدی زاده تصریح کرد:   موکب ماهان تقریبا حدود ۹ سال موکب خدمتگزاران حسینی در پلیس راه ماهان راه اندازی شده است.

وی بیان داشت: در این موکب تمامی خدمات رفاهی برای زائران اعم از خدمات پزشکی، پذیرایی و ارائه وعده‌های غذایی، خدمات خودرویی و ... ارائه می‌شود.

سرهنگ محمدی زاده افزود: بیشتر زائرانی که در این موکب حضور پیدا می‌کنند از جنوب استان و زائرین خارجی از کشور‌های پاکستان، هند، بنگلادش و کشمیر هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار