فرمانده انتظامی مراغه به اجرای طرح آرامش و ایمنی ترافیک اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح ۶۵ دستگاه وسیله نقلیه شامل ۴۰ دستگاه موتورسیکلت و ۲۵ دستگاه انواع خودرو توقیف شد. 

سرهنگ فارسی گفت: طرح آرامش و ایمنی ترافیک در راستای مطالبه‌های مردمی و به منظور افزایش انضباط ترافیکی، پیشگیری از سوانح و همچنین کنترل تخلفات به مدت ۷۲ ساعت در مراغه برگزار شد.

وی با بیان اینکه به موجب این طرح با رانندگان و به ویژه موتورسیکلت‌سواران متخلف برابر مقررات برخورد می‌شود اضافه کرد: همچنین در این طرح تعداد ۱۹۷ دستگاه موتورسیکلت توسط ماموران پلیس راهور به صورت ساعتی توقیف و در خصوص راکبان ۲۲۱ دستگاه موتورسیکلت فاقد کلاه ایمنی نیز اعمال قانون شد.

سرهنگ فارسی به تخلفات رانندگان و موتورسیکلت‌سواران  اشاره کرد و افزود: ایجاد آلودگی صوتی، شوتی، تردد در پیاده‌روها، حرکت خلاف جهت، عدم استفاده از کلاه ایمنی، نداشتن پلاک، عدم به همراه داشتن مدارک و انجام حرکات نمایشی که باعث ایجاد خطر برای راکبان و عابران می‌شود از جمله تخلفات این افراد بوده است.

وی با بیان اینکه هنوز هم بعضی از راکبان موتورسیکلت‌ها بدون گواهینامه در سطح معابر تردد می‌کنند اظهار کرد: طرح دریافت گواهینامه آسان و یک روزه که از سال گذشته شروع شد راهی آسان و سریع برای دریافت گواهینامه موتورسیکلت است.

فرمانده انتظامی مراغه افزود: اجرای این‌گونه طرح‌ها به عنوان مطالبه‌های مردمی همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و ماموران با رانندگان متخلف به صورت جدی برخورد می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار