سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: نهضت احیای واحد‌های راکد تولیدی با قدرت ادامه دارد.

یوسف نژاد سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز در بازدید از شهرک صنعتی پل سفید (شورمست)، گفت: آنچه که مقام معظم رهبری به همه ما سفارش می‌کنند، آن است که برای رشد تولید، اقتصاد مقاومتی و استقلال اقتصادی تلاش کنیم، لذا در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و حمایت از صنایع کوچک، با تمام توان و با برنامه ریزی دقیق در حال احیاء واحد‌های راکد بوده و نهضت احیای واحد‌های راکد با قدرت ادامه دارد.

او افزود: شهرک صنعتی پل سفید (شورمست) با ۲۹ هکتار وسعت در سال ۱۳۸۲ به تصویب هیئت دولت رسیده و در همان سال نیز عملیات عمرانی آن آغاز شد و با انعقاد ۶۳ قرارداد با سرمایه گذاران، تعداد ۴۷ واحد تولیدی با حجم سرمایه گذاری ۲۰۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده اند که برای ۱۳۹۴ نفر اشتغال فراهم شده است.

غلامی فرماندار سوادکوه هم در این بازدید، گفت: شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر "جهش تولید با مشارکت مردم" فصل الخطاب تلاش جهادی همه مسئولین برای رونق تولید براساس دانش روز است.

او افزود: روشن بینی و درایت خاص رهبر انقلاب به بخش صنعت و تأکید ایشان بر اهمیت حمایت از صنایع کوچک و واحد‌های دانش بنیان، در رشد و پیشرفت صنعت بسیار حائز اهمیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.