مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری گفت: جابه‌جایی زائران از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای تا به امروز به ۲۸۵ هزار نفر رسیده است.

داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه حرکت ناوگان حمل و نقل عمومی از داخل کشور به سمت پایانه‌های مرزی در حال افزایش است، گفت: از ۱۶ مرداد تا امروز ۲۸۵ هزار زائر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی از کشور خارج شده‌اند و از روز شنبه و یکشنبه بازگشت سفر‌های زائران هم شروع و وضعیت جابه‌جایی زائران در پایانه‌های مرزی تقویت خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد زیادی از ناوگان از پایانه‌های مرزی به سمت تهران و سایر شهر‌ها خالی باز می‌گردند، اما همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین  اعلام می‌شود که  ناوگان اضافه بازگشته تا بتوانیم اقدام به جابه‌جایی زائران کنیم.

باقر جوان افزود: سرویس جابه‌جایی زائران را افزایش می‌دهیم به طوری که در دو روز گذشته ۱۸۰۰ سرویس انجام شده و روز گذشته به ۲۱۰۰ سرویس رسیده است که از مسیر‌های دیگر کم کرده و همزمان با اوج تردد و بازگشت زائران به یکباره ظرفیت خود را در این بخش افزایش خواهیم داد.

خبرنگار: محبوبه کباری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار