جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: امروز ما به غیر از وحدت، مهربانی و عاطفه بین ملت‌های ایران و عراق نمی‌بینیم که به برکت اربعین است البته خوشایند دشمنان اسلام نیست.

سردار قاسم رضایی صبح امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مواکب مرز شلمچه کشور عراق اظهار کرد: امروز همه ملت بزرگ ایران و عراق و همه جهان اسلام زیر لوای پرچم امام حسین علیه السلام هستند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور بیان داشت: ملتی که در همایش بزرگ اربعین امام حسین (ع) شرکت کرده‌اند می‌دانند که این راه بسترساز ظهور حضرت بقیه الله الاعظم است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در واقع مفهوم اصلی کنگره اربعین حسینی وحدت بین جهان اسلام است و فرقی نمی‌کند متعلق به کدام کشور باشید اینجا اسلام و راه حضرت سیدالشهدا (ع) ملاک است.

سردار رضایی عنوان کرد: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی پیام محکمی برای دشمنان جهان اسلام از جمله آمریکای خبیث و رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی دارد.

وی تصریح کرد: پیام راهپیمایی اربعین بیشتر برای دشمنان اسلام است که می‌بینند چه وحدتی بین جهان اسلام به ویژه در منطقه حول محور ولایت و امام حسین علیه السلام و ملت‌های بزرگ جهان اسلام از جمله ملت‌های ایران و عراق است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: در جهان سابقه ندارد ظرف ۱۰ روز بیش از یک میلیون نفر بین ۲ کشور تردد کنند و مردم کشور عراق به این خوبی و در شأن مردم بزرگ ایران برخورد کنند.

وی ادامه داد: امروز ما به غیر از وحدت، مهربانی و عاطفه بین ملت‌های جهان اسلام از جمله ملت‌های ایران و عراق نمی‌بینیم که به برکت این کنگره بزرگ حسینی است که البته خوشایند دشمنان اسلام نیست.

سردار رضایی در خصوص تسهیلات صورت گرفته برای زائران اربعین حسینی گفت: با سامانه‌ای که از سوی جمهوری اسلامی ایران تعریف شده و از سمت کشور عراق پذیرفته شده زائران ظرف چند ثانیه از مرز بین ۲ کشور بدون توقف تردد می‌کنند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی بالاترین وحدت را بین ۲ کشور در جهان ایجاد کرده و شکست‌ناپذیر است، اظهار کرد: در زمانی که دنیای استکبار در این منطقه فتنه‌ها تحمیل کرده بود و هشت سال جنگ رخ داد، امروز زائران برای زیارت عتبات عالیات و حرم امام رضا (ع) رد و بدل می‌شوند که از برکات اسلام و فرهنگ مردم دو کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.