به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی به میهن در آئینی با حضور مسئولان نیروی انتظامی از کارکنان آزاده این نهاد در مجتمع پردیس کرمان تجلیل شد.

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی به میهن در آئینی با حضور فرمانده انتظامی استان و مدیرکل سابق بنیاد شهید، مسئولین، آزادگان و جمعی از کارکنان انتظامی از آزادگان در مجتمع پردیس کرمان تجلیل شد. 

سردار حسنی سعدی مدیرکل سابق بنیاد شهید و مدیر گلزار شهدای کرمان در این آئین گفت: قطعا این امنیت و هویتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم، بخش عمده آن به همت زحمات تلاشگران امنیت داخلی است که در شرایط کنونی نیز مسئولیت‌های بیشتری متوجه این عزیزان شده است.

سردار فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان نیز رنگ سفید پرچم جمهوری اسلامی را نشانگر روحیه صلح و صفای آزادگان برشمرد و گفت: ایستادگی، مقاومت، صبر و تحمل بلا‌ها در کنار عشق به ولایت و رهبری باعث می‌شد تا سختی‌ها به عشق تبدیل شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اهدای سلام و صلوات به روح مطهر شهدا و ایثارگران گفت: حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام مظهر جاودانه ایثار و شهادت هستند و امیدواریم که در سایه توجهات خاصه این امام همام بتوانیم در عرصه خدمت به شهدا و عموم مردم انجام وظیفه کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار