شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام مشکلات زائران اربعین که از اتوبوس‌های مستقیم تهران به نجف استفاده کردند را مطرح کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

با نزدیک شدن به اربعین امام حسین (ع) هر روز به تعداد زائرانی که به سمت عتبات عالیات در حرکت هستند افزوده می شود؛ هر کدام از زائران از طریق راه های مختلف زمینی و هوایی راهی کربلای معلی شده اند. موضوع پیدا کردن وسیله حمل و نقل برای رسیدن مرز‌های کشور و همینطور شهرهای زیارتی کشور عراق دغدغه هر ساله زائران است.

امسال با توجه به گرمای هوا و به منظور سهولت تردد زائران خط اتوبوس مستقیم تهران به نجف راه اندازی شد. اما این روزها زائرانی که از این اتوبوس ها استفاده کردند در میان راه با مشکلاتی مواجه شدند که موجب سردرگمی زائران شد.

شهروند خبرنگار ما در قالب متن مشکلاتی که بر سر راه این زائران قرار گرفت را مطرح کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام؛ کسانی که بلیط یکسره از تهران به نجف را گرفتند در مسیر خیلی اذیت شدند. این اتوبوس‌ها قبل از مرز زائران را از اتوبوس پیاده میکنند و مردم از هم جدا می‌شوند راننده اتوبوس چه داخل کشور چه در کشور عراق، عرب زبان هستند و حتی یک نفر از خود شرکت اتوبوسرانی همراهمان نبود که صحبت‌های راننده را ترجمه کند و بعد از اینکه از مرز رد شدیم به سختی هم دیگر را پیدا کردیم حتی شاهد گم شدن یک مادر و فرزند بودیم الان هم مدت هاست منتظریم آنها پیدا بشوند ولی خبری از آنها نیست؛ یکی دیگر از مشکلات این بود که حتی یک مسئول که اسامی و شماره تماس مسافران را داشته باشد را همراه ما نفرستادند اگر با اتوبوس تا مهران میومدیم بعد آن سمت مرز ماشین نجف سوار می‌شدیم هم به صرفه‌تر بود هم زودتر میرسیدیم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار