یک روزنامه صهیونیستی نزدیک به نتانیاهو تاکید کرد که آمریکا همه نیاز‌های این رژیم برای شروع جنگ را برآورده کرد.

روزنامه عبری جروزالم پست اعلام کرد که عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر گذشته، بسیاری از داده‌های امنیتی ریشه‌دار در رژیم صهیونیستی را از بین برد.

براساس گزارش النشره، جروزالم پست که روزنامه نزدیک به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است و قصد دارد شکست این رژیم در این جنگ را پنهان کند، ادعا کرد که از جمله داده‌هایی که از بین رفت این است که دشمنان رژیم صهیونیستی به بازدارنگی این رژیم به وسیله اتکا به نیروی آمریکا پی بردند.

این روزنامه صهیونیستی اعلام کرد: اسرائیلی‌ها در ۸ اکتبر با این واقعیت ویرانگر بیدار شدند که دشمن بازدارنگی آنها را از بین برده است و ارتش پیشرفته از نظر فناوری نمی‌تواند وظیفه دفاع از کشور را انجام دهد و اسرائیل قادر به محافظت از خود در برابر تهدیدات نیست.  

جروزالم پست ادعا کرد: شگفت‌انگیزترین چیز این است که نوع کمک مورد نیاز ما از آمریکا نه تنها ارسال ناو‌های هواپیمابر به شرق مدیترانه برای جلوگیری از هرگونه حمله همه جانبه ایران و حزب‌الله بود، بلکه اتکا به واشنگتن برای فراهم کردن مقدمات لازم برای شروع جنگ از جمله بمب، موشک و حتی گلوله بود و آمریکا نیز سخاوتمدانه این نیاز‌ها را برآورده کرد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار