دبیر علمی همایش هفت شهر عشق از برگزاری این همایش با محوریت ابداعات و نوآوری‌های علمی مرحوم علامه حسن زاده آملی خبر داد.

 آیت الله حسن رمضانی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش «هفت شهر عشق» گفت: به مناسبت سالگرد ارتحال علامه ذوفنون حسن‌زاده آملی رضوان‌الله تعالی‌علیه، فراخوان مقاله با محوریت ابداعات و نوآوری‌های علمی مرحوم علامه آغاز شد.

 دبیر علمی همایش هفت شهر عشق ادامه داد: این همایش به همت موسسه علمی تربیتی آوای توحید برگزار خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به محور‌های ارسال مقالات گفت: نوآوری‌های قرآنی و روایی، فلسفی، کلامی، عرفانی، ریاضیات، نجوم، جامعه شناسی، روان شناسی، فقهی و اصولی، اجتماعی و سیاسی، طبی و تربیتی علامه حسن زاده رحمه الله علیه از جمله این محورهاست.

آیت الله رمضانی، موضوعات زن و خانواده در آثار علامه حسن‌زاده رحمه الله علیه، نقش مراقبه از دیدگاه علامه در سلوک فردی و اجتماعی، نقش استاد در شکل‌گیری ابعاد شخصیتی علامه حسن‌زاده رحمه الله علیه، همچنین شریعت، طریقت وحقیقت در آثار علامه حسن‌زاده رحمه الله علیه را از دیگر موضوعات این فراخوان اعلام کرد.

همایش هفت شهر عشق برگزار می شود

وی ادامه داد: دیدگاه علامه حسن‌زاده رحمه الله علیه نسبت به جایگاه معصومین در نظام هستی و همچنین دیدگاه علامه حسن زاده رحمه الله علیه نسبت به امور سیاسی و اجتماعی با تاکید بر ولایت مداری و انقلاب اسلامی نیز از محور‌های این فراخوان وهمایش است.

دبیرعلمی همایش هفت شهرعشق، مهلت ارسال مقالات را ۳۰ شهریور ماه اعلام کرد و گفت: نتایج داوری همزمان با ۱۰ مهر ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: به مقالات برتر همایش علاوه بر چاپ و انتشار، جوایز ارزنده تقدیم خواهد شد.

شایان ذکر است حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری دبیر اجرایی این همایش بوده و آیت الله حسن رمضانی، آیت الله سید یدالله یزدان پناه، آیت الله سید علی حسینی، آیت الله محمدحسین نائیجی و حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری، هیئت علمی این همایش را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات می‌توانند به سامانه ارسال مقاله آوای توحید مراجعه کنند.
https://lms.avayetowheed.com/cont/۲۱۹۶

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار