رئیس هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی گفت: در نظر داریم یک مرکز درمانی پیشرفته در تبریز راه اندازی کنیم که می تواند اولین مرکز ایفمارک شمال غرب کشور باشد.

 قوام لاله با بیان اینکه هیات پزشکی ورزشی به صورت مستقیم با ۵۳ هیات ورزشی فعالیت می‌کند گفت: کمیته‌های مختلفی در این هیات فعالیت دارند که در حوزه‌های خود ارائه خدمات می‌کنند و بیشتر مراجع کنندگان در خصوص بیمه ورزشی است.

وی افزود: در یک سال گذشته خوشبختانه با تلاش کارکنان هیات و اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی ۳۰ درصد آمار ورزشکاران سازمان یافته بیشتر شد که اکثرا در رشته‌های فوتبال و والیبال در بخش تیمی و در رشته‌های کاراته و تکواندو در بخش انفرادی بیشترین ثبت نام را داشتند.

وی گفت:در حال حاضر بیش از ۲۰۰ ورزشکار سازمان یافته در استان ثبت شده است که انتظار می‌رود این آمار امسال جهش زیادی داشته باشد.

 قوام لاله گفت:کلینیک فوق تخصصی فیزیوتراپی هیات قابل استفاده برای عموم است و افرادی که دارای بیمه ورزشی هستند از تخفیف ۸۰ درصدی بهره‌مند هستند و ورزشکارانی که در حین مسابقات دچار حادثه شوند به صورت رایگان خدمات دریافت می‌کنند.

وی افزود:هزینه بیمه‌های ورزشی نیز ۹۵ هزار تومان در سال است که تا ۹۵ میلیون تومان می‌تواند به ورزشکاران خدمات دهد و سال گذشته ۶۱۱ نفر از این کلینیک‌ها استفاده کردند که بیشتر آسیب دیدگان ورزشی در رشته فوتبال بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.