معاون هماهنگی امور اقتصادی آذربایجان‌غربی گفت: مجوز صدور پروانه برای فعالیت ۱۶۹ متقاضی نانوایی آزادپز در استان با توجه به اهمیت مدیریت پخت، توزیع به موقع نان و رضایتمندی شهروندان صادر شد.

جواد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی آذربایجان‌غربی گفت: به منظور کاهش صف‌ها و به صفر رساندن آن و جلوگیری از هدر رفت زمان شهروندان در تهیه نان مقرر شد تا صدور مجوز برای افراد متقاضی در دستور کار اتحادیه نانوایان باشد.

وی اضافه کرد: فعالیت واحد‌های نانوایی آزادپز با ایجاد رقابت منجر به تولید نان با کیفیت می‌شوند و نان مرغب و خوب و با کمترین ضایعات به دست شهروندان می‌رسد.

کرمی بیان کرد: هم اکنون هیچ مشکلی در استان در زمینه تهیه و تولید ارد وجود ندارد و رضایتمندی در این بخش وجود دارد.

وی اضافه کرد: از ۶ ماه قبل درجه بندی کارخانه‌های تولید آرد در راس برنامه‌های کارگروه گندم و ارد و نان استانی بود که امروز درجه بندی‌ها بعد از بررسی‌ها و ارزیابی‌ها بررسی شد که روندی روبه رشد در ارتقای کیفیت تولید در کارخانه‌ها را شاهد هستیم.

کرمی ادامه داد: بسیاری از واحد‌ها در سنوات قبل در درجه‌های ۲ و سه قرار داشتندکه امسال بعد از ۶ ماه با رشد و تغییرات مطلوب اقدام به تولید آرد باکیفیت اقدام کرده اند و مقرر شد براساس درجه بندی گندم در اختیار این صنف قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تشدید بازرسی‌ها هم که در جلسه قبل کارگروه مورد تاکید بود مجدد بررسی شد و براستمرار آن تاکید شده است.

کرمی اظهار کرد: تغییر نام متصدیان فوتی برخی نانوایی‌ها و یا افرادیکه درصدد تغییر نام بودند با توجه به کارشناسی‌های انجام شده مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم در این باره نیز صادر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.