رسانه‌های لبنان از شهادت سه نفر و زخمی شدن پنج نفر دیگر در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور خبر دادند.

وزارت بهداشت لبنان عصر امروز اعلام کرد که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک «بلیدا» در جنوب لبنان، یک نفر شهید و یک نفر دیگر زخمی شدند.

بر اساس گزارش المنار، یک پهپاد رژیم صهیونیستی نیز یک خودرو را در میدان شهر «مرجعیون» در جنوب لبنان هدف قرار داد.

وزارت بهداشت لبنان نیز اعلام کرد که در حمله به مرجعیون ۲ نفر شهید و چهار نفر دیگر زخمی شدند که حال آنها وخیم گزارش شده است.

همچنین پهپاد‌های رژیم صهیونیستی شهرک «عیتا الشعب» را هدف حمله موشکی قرار دادند.

از سوی دیگر حزب الله امروز با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد رزمندگان آن در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به روستا‌های جنوب لبنان به ویژه روستای العباسیه و هدف قرار گرفتن غیر نظامیان، شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه را با راکت‌های کاتیوشا هدف قرار دادند.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند.

از سوی دیگر، حملات مداوم حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی در دفاع از مقاومت غزه، باعث تحمیل هزینه‌های سنگینی بر این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی و صنعتی شده است و اکثر شهرک‎ها و کارخانه‌های رژیم صهیونیستی در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی و به ویژه در بخش کشاورزی تعطیل شده و از کار افتاده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار