رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران برپایی سرزمین تمدن‌ها در برج میلاد را فرصتی برای توسعه گردشگری پایتخت و آشنایی شهروندان، دانش آموزان و دانشجویان با تمدن کهن اسلامی عنوان کرد.

به نقل از روابط عمومی شورای شهر، سیداحمد علوی پس از بازدید از نمایشگاه سرزمین تمدن‌ها در برج میلاد، این پروژه فرصتی برای توسعه گردشگری پایتخت و آشنایی شهروندان، دانش آموزان و دانشجویان با تمدن کهن اسلامی اعلام کرد.

رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران با بیان اینکه اجرای چنین طرح‌های فرهنگی بزرگی پیش از این باید در پایتخت کلید می‌خورد، افزود: گردشگری امروزه از نیاز‌های اساسی هر شهر و کشوری است و ما با اجرای این تم پارک‌ها می‌توانیم مردم را با فرهنگ و تمدن سایر کشور‌ها بویژه کشور‌های حوزه مقاومت آشنا کنیم.

به گفته علوی، فضا‌های نمایشی و معرفی تمدن کشور‌های یمن، سوریه، لبنان، عراق و ایران، می‌تواند بسیار برای دانشجویان و دانش آموزان مفید باشد و آنها می‌توانند با حضور در برج میلاد سفری کوتاه به این کشور‌ها داشته باشند.

وی اضافه کرد: امیدوارم روزی فرا برسد که ایرانیان به این کشور‌ها براحتی سفر کنند و شهروندان صاحب این تمدن‌ها روزی در کنار زیست داشته باشند.

بازدید از سرزمین تمدن‌ها به صورت رایگان تا ۲۶ مرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۳ در پارکینگ شماره ۳ برج میلاد، برای عموم امکانپذیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار