رسانه‌های صهیونیستی ادعا می‌کنند براساس برآورد‌ها در اراضی اشغالی، پاسخ ایران ممکن است امشب یا فردا آغاز شود.

روزنامه صهیونیستی معاریو ادعا کرد که برآوردها در رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که ایرانی‌ها نمی‌خواهند تا بعد از نشست قطر که قرار است فردا پنجشنبه ۲۵ مرداد برگزار شود، صبر کنند و این احتمال وجود دارد که این حمله فردا یا حتی امشب انجام شود.

براساس گزارش النشره، این روزنامه صهیونیستی تاکید کرد بر اساس یک سری شاخص‌ها این فقط یک ارزیابی است، چراکه  تعدادی از برآورد‌های قبلی نادرست بودند، زیرا وضعیت بسیار بغرنج است.

این روزنامه خاطرنشان کرد: قرار است قطر فردا نشستی را با هدف میانجیگری بین اسرائیل و جنبش حماس برای دستیابی به توافق آتش بس و آزادی اسرای صهیونیستی در نوار غزه برگزار کند.

در همین راستا سخنگوی وزارت دفاع آمریکا با بیان اینکه واشنگتن اظهارات تهران را درباره انتقام جدی می‌گیرد، گفت که واشنگتن در مورد زمان حمله ایران به اسرائیل، نمی‌تواند حدس بزند.

پس از ترور و شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی گروه فلسطینی حماس در ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد) در تهران و همچنین شهادت فؤاد شکر، فرمانده ارشد حزب‌الله در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت در ۳۰ ژوئیه (۹ مرداد)، تنش‌ها در غرب آسیا افزایش یافته است. ایران و حماس، رژیم صهیونیستی را عامل ترور هنیه می‌دانند و گفته‌اند که به این اقدام جنایتکارانه پاسخ خواهند داد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار