معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان گفت: از ۸۴۰ کلاس تشکیل شده در سال تحصیلی جاری، ۷۰۴ کلاس در مرحله برگزاری آزمون و ثبت نتایج قرار دارد.

گلبهار خسروی در حاشیه بازدید از امتحانات سواد آموزان دوره انتقال ناحیه یک سنندج گفت: بعد از اتمام فرایند آموزش، امتحانات دوره های سواد آموزی، انتقال و تحکیم به صورت جداگانه با تشکیل حوزه و تعیین عوامل برگزار و نمرات در سامانه درج و نتایج آن اعلام می شود.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان افزود:  از ۸۴۰ کلاس تشکیل شده سواد آموزی در سال تحصیلی جاری، تاکنون تعداد ۳۰ کلاس اتمام یافته موفق می باشد و ۷۰۴ کلاس نیز در مرحله آزمون قرار دارد که امتحانات این کلاس ها در حال برگزاری است.

وی یکی از اقدامات مهم این حوزه را نظارت و ارزیابی عنوان کرد و افزود : بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده و با مشارکت اعضای گروه بهبود کیفیت استان و شهرستانها و مناطق، به صورت حضوری از حوزه های برگزاری آزمون بازدید و ارزیابی های لازم انجام می‌شود.

معاون سواد آموزی استان، صحت و سلامت کار را از مهم ترین اولویت های کاری این حوزه برشمرد و عنوان کرد: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی، بعد از اتمام زمان آموزش، با تشکیل حوزه و اطلاع رسانی به موقع و حضور منظم سواد آموزان، امتحانات در تاریخ های اعلام شده به صورت دقیق و کیفی برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار