کاروان تدارکاتی موکب باب الحوائج سریش آباد با ۱۳ دستگاه کامیون حامل مواد غذایی و با شرکت ۸۰ نفر خادم الحسین (ع) راهی کربلای معلی شد.

مدیر موکب باب الحوائج گفت : این کاروان با ۱۳ دستگاه کامیون حامل آب معدنی و مواد غذایی نذورات مردمی برای اطعام و پذیرایی زائران حسینی به همراه تجهیزات و امکانات رفاهی که به همت خیرین سریش آباد و با کمک و مساعدت روستاهای تابعه از جمله روستاهای قصلان، مظفر آباد ، آونگان همچنین شهرهای سنندج ، تهران،دهگلان ،مریوان و بانه  تهیه شده بود، راهی کربلا شد.
 
محسن شاکری افزود: موکب باب الحوائج سریش آباد طی چند روز اخیر توسط خادمان حسینی بارگیری و امروز اعزام شد و قرار است خدمات رفاهی، پذیرایی و فرهنگی را در ایام اربعین حسینی به زائرین در شهر کربلا ارائه دهد.
 
وی با اشاره به اینکه موکب باب الحوائج سریش آباد در کربلای معلی حرم مطهر امام حسین (ع) باب الراس چهار راه شهدا خیابان روضتین جنب هتل بیارق قرار دارد افزود: این موکب از تاریخ ۲۷ مرداد الی ۵ شهریورماه آماده پذیرایی از زائران است.
 
شاکری گفـت: این موکب ظرفیت اقامت ۲ هزار نفر در روز  و پذیرایی سه وعده غذایی، نماز جماعت، اجرای مراسم عزاداری و روضه‌خوانی و خدمات اولیه پزشکی از زائرین را دارد.
 
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.