فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۳۸۲ کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری ۳۲ سوداگر مرگ در پی اجرای طرح آرامش ۳ خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای برخورد با سوداگران مرگ و جمع آوری معتادان متجاهر، اجرای طرح آرامش ۳ را با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی اماکن جرم خیز و آلوده به مواد مخدر در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و هماهنگی با مراجع قضایی ۳۲ قاچاقچی حرفه‌ای و ۲۷۵ خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کشف ۳۸۲ کیلوگرم انواع مواد صنعتی و سنتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران ۴۲۵ معتاد متجاهر و ۸۶۶ معتاد را دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل دادند.

سردار مفخمی شهرستانی در پایان اعتیاد به مواد مخدر را یکی از آسیب‌های جدی و مولد آسیب‌های اجتماعی مثل طلاق، بیکاری، فرار از منزل، ولگردی، ارتکاب به جرائمی مثل نزاع و درگیری، قتل، سرقت، و کارتن خوابی و ... دانست و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت سوداگران در عرصه تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ویا با حضور در مقر‌های انتظامی به همکارنمان اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.