حمید اسلامی گفت: متاسفانه به دلیل آسیب‌دیدگی که برایم به وجود آمد شانس حضور در پارالمپیک پاریس را از دست دادم و ناراحت هستم.

حمید اسلامی عضو تیم ملی دوومیدانی نابینایان کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرایط تمریناتش اظهار کرد: با وجودی که دچار مصدومیت هستم، اما باز از ابتدای سال جاری تمریناتم را در استان همدان زیر نظر مربی تیم ملی آغاز کرده‌ام تا آمادگی جسمانی‌ام را برای مسابقات پیش‌رو افزایش دهم.

او افزود: طبق برنامه‌ریزی مربی‌ام در حال حاضر تمریناتم را به صورت سبک انجام می‌دهم تا در حین تمرینات بتوانم نقاط ضعف و قوت خودم را پیدا کنم تا با کار کردن روی آنها در روز مسابقاتم بهترین رکوردهایم را بر جای بگذارم. همیشه برای کسب بهترین نتیجه و مدال تلاش کردم و اکنون هدفم در هر رویدادی ارائه بهترین نتیجه ممکن است.

عضو تیم ملی دوومیدانی نابینایان ادامه داد: در تمریناتم بار‌ها رکورد‌های خوبی را ثبت کرده‌ام هر چند شرایط مسابقه با زمان تمرین متفاوت است. به همین دلیل که تمام زمان‌ام را برای انجام تمریناتم گذاشتم و روی هدفم متمرکز هستم. البته متاسفانه به دلیل آسیب دیدگی که برایم به وجود آمد شانس حضور در پارالمپیک پاریس را از دست دادم و از این بابت بسیار ناراحت هستم. با توجه به شرایط و مدال‌هایی که در گذشته به دست آورده بودم این فرصت داشتم تا بتوانم بار دیگر برای ایران مدال‌آوری کنم.

اسلامی با اشاره به اینکه تمام هزینه‌هایش بر روی دوش سعید صباحی مدیرعامل باشگاه کارا ماشین است، تصریح کرد: واقعأ از سعید صباحی مدیرعامل باشگاه کارا ماشین کمال تشکر و قدردانی را دارم، زیرا بنده حقیر را به هر رویدادی که ممکن بوده اعزام کرده است، از جمله مسابقات بین‌المللی امارات به طوری که حدود ۳۰۰ میلیون تومان پول برای اعزام بنده هزینه کردند. خوشحالم که توانستم به مدال با ارزش برنز برسم و این مدالم را تقدیم او کردم. از  شیرقوی هم که واقعا همه جوره به من کمک کرده تشکر می‌کنم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار