استاندار کرمان بر تعامل و مشارکت دستگاه‌ها و نهاد‌ها در برگزاری همایش بین‌المللی اربعین و فرهنگ مقاومت تأکید کرد.

محمدمهدی فداکار در جلسه هماهنگی همایش بین‌المللی اربعین و فرهنگ مقاومت به اهمیت این رویداد مهم فرهنگی و مذهبی اشاره کرد و آن را یک توفیق و کار حسینی دانست و گفت: این همایش فرصتی مناسب برای تبادل نظر و بررسی ابعاد مختلف فرهنگ مقاومت و اربعین است.   

استاندار کرمان، لزوم برنامه‌ریزی دقیق و همکاری همه‌جانبه نهاد‌ها و سازمان‌های مربوطه را برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد مورد تأکید قرار داد و و افزود: فراهم کردن زیرساخت‌ها و خدمات لازم در طول برگزاری این همایش مهم است و مشارکت فعال تمام دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط در این زمینه را می‌طلبد. 

فداکار تصریح کرد: با توجه به حضور شخصیت‌های علمی و فرهیخته از کشور‌های مختلف و تنوع توقعات آن ها، این همایش علاوه بر جنبه مذهبی، یک رویداد علمی نیز محسوب می‌شود، بنابراین می‌توان از دانشجویان برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی حول این همایش بهره‌برداری کرد. 

استاندار کرمان بیان کرد: تأمین منابع یک موضوع جدی است و بر اساس تعداد مشخص شرکت‌کنندگان، باید زیرساخت‌ها و پشتیبانی‌های لازم به دقت اجرا شود. 

در این جلسه در خصوص ضرورت تشکیل کمیته‌های امنیتی و پشتیبانی و مشخص شدن شرح وظایف هر کمیته، ارزیابی و بکارگیری تمام ظرفیت‌های استان و همچنین تعیین بودجه و نقدینگی قبل از اجرای  همایش بحث و گفت و گو شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار