مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران گفت: از ابتدای فروردین‌ ۱۴۰۳ تا پایان سال جاری، ۶۲ پروژه آموزشی با ۶۷۳ کلاس درس تحویل داده خواهند شد.

عباس زارع، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به این پرسش که چه تعداد فضای آموزشی امسال تحویل دانش‌آموزان خواهند شد، گفت: تلاش‌های فراوانی در جهت توسعه فضا‌های آموزشی استان تهران شده است.

وی افزود: از ابتدای فروردین‌ ۱۴۰۳ تا پایان سال جاری، ۶۲ پروژه آموزشی با ۶۷۳ کلاس درس و زیربنایی بالغ بر ۹۵ هزار و ۹۴۹ مترمربع آماده، احداث و تحویل ادارات آموزش و پرورش خواهند شد.

او ادامه داد: هر ساله تعداد قابل توجهی فضای آموزشی نوسازی شده به چرخه مدارس اضافه می‌شوند. همچنین امسال حدود ۲۰ هزار دانش‌آموز استان تهران وارد کلاس‌های درس نوساز و استاندارد خواهند شد که برای احداث هر کدام از این فضا‌ها زحمات شبانه‌روزی بسیاری توسط جهادگران مدرسه‌ساز در نوسازی مدارس کشیده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با بیان این که انقلاب عرصه مدرسه‌سازی استان تهران در سال ۱۴۰۲ اتفاق افتاد، ادامه داد: در سال گذشته، ۱۱۱ فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی با هزار و ۲۷۳ کلاس درس و زیربنایی بیش از ۱۶۲ هزار مترمربع برای بهره‌مندی حدود ۳۸ هزار دانش‌آموز در سراسر استان تهران احداث و تحویل ادارات آموزش و پرورش شد که در قیاس با سال‌های قبل از آن شاهد یک جهش قابل توجه هستیم.

وی تصریح کرد: با کوشش فراوان همکارانم در نوسازی مدارس به دنبال ایجاد فضا‌های نوسازی، منطبق بر استاندارد‌های روز برای دانش‌آموزان هستیم که با تحویل مدارس جدید این رویکرد عملیاتی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار