معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: توجه به مظلومیت مردم غزه از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای هماهنگی حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: جوانان انقلاب اسلامی در دفاع مقدس باعث عزت و آبروی اسلام و کشور شدند و علی رغم تمام تحریم‌ها توانستند به موقعیت و دستاورد‌های بزرگ برسند و امروز ما در دنیا حرف برای گفتن داریم و دفاع مقدس بود که عزت مندی و توانمندی را برای ما ایجاد کرد.

او افزود: هفته دفاع مقدس امسال از ۳۰ شهریور آغاز و تا ۷ مهر ماه ادامه دارد و با شعار امسال با عنوان در راه فتح قله ایم برنامه‌های مختلف تدارک دیده شده است.

طالبی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های هفته دفاع مقدس این است که مصادف با هفته وحدت است که باید همواره مشارکت همه دستگاه‌های مورد توجه باشد و بهره گیری از عملیات طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق یکی از مسائل هفته دفاع مقدس و حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین در برنامه کاری این هفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در تمام شهرستان‌های استان ستاد هفته دفاع مقدس باید راه اندازی و برنامه‌های مختلف در این هفته اجرایی شود.

سرهنگ فلاحی مدیرکل خفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هم گفت: مراسم رژه نیرو‌های مسلح در استان در روز ۳۱ شهریور، مراسم تجلیل همزمان با سراسر کشور در روز ۵ شنبه ۲۹ شهریور به تعداد ۴۳ نفر از رزمندگان و پیشکسوتان ۸ سال دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس، دعوت از راویان ۸ سال دفاع مقدس، مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده‌های شهید و ایثارگران، عطرافشانی مزار شهیدان، برگزاری یادواره‌های مختلف شهیدان، فضا سازی معابر و اماکن و دیوارنویسی و تزیین ورودی ادارات و ارگان‌ها از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

برچسب ها: دفاع مقدس ، وعده صادق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار