مدیر شعب بانک عامل استان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با فرارسیدن مراسم اربعین حسینی شعب این بانک، آماده ارائه ارز به زائرین می‌باشد.

آقای درویشی اظهار داشت: بانک ملت مانند سایر بانک‌ها در جهت تسهیل زائرین عتبات عالیت همانند سایر بانک‌ها در ایام اربعین اقدام به فروش ارز مسافرتی کرده است.

وی افزود: ما ۵۰ درصد شعب استان آماده ارائه خدمات هستند به میزان ۲۰۰ هزار دینار عراق از منزل ریالی حدود ۷۵ میلیون ریال معادل ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومن هزینه می‌شود.

درویشی با اشاره به اینکه هیچ کارمزدی از این ارز اخذ نمی‌شود، بیان داشت: با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم ساعت کار شعب کشیک ما به میزان ۲ ساعت افزایش پیدا کرده است.


بیشتر بخوانید


وی تصریح کرد: توصیه ما به زائرین این است که غیر حضوری ثبت نام کنند به جهت سهولت در کار سامانه pishkhan.bankmelat.ir آماده ثبت نام عزیزان است و وقتی ثبت نام در سامانه انجام شود هر زمانی از ساعات اداری مراجعه کنند می‌توانند ارز را تحویل بگیرند.

درویشی گفت: به صورت حضوری نیز با به همراه داشتن اصل کارت ملی، اصل گذرنامه و کارت تردد زائرین رو نیاز دارد در سامانه سماح ثبت شود و همکاران ما آماده ارائه خدمت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار