سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان عباس‌آباد گفت: با همدلی و همکاری لازم می‌توانیم گردشگری ماجراجویانه را به‌عنوان برند شهرستان عباس آباد معرفی کنیم.

نادر سحرخیز سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان عباس‌آباد یکی از ویژگی‌های مهم شهرستان گردشگری عباس آباد را داشتن ظرفیت‌های بی‌نظیر در حوزه گردشگری ماجراجویانه اعلام کرد و گفت: این قابلیت بالقوه همه ساله گردشگران بیشماری را جذب شهرستان می‌کند.

او غار آبی دانیال، منطقه نمونه خورما چال، جنگل زیبای تیلا کنار، سواحل مستعد و زیبای شهرستان، محور گردشگری عباس آباد به کلاردشت، آبشار باشکوه روستای سی‌بن، آب بند اسبچین، و رودخانه‌های خروشان و هزاران جاذبه طبیعی بکر را در توسعه گردشگری شهرستان عباس آباد تاثبر‌گذار عنوان کرد.

سحرخیز افزود: توسعه گردشگری ماجراجویانه نیازمند آموزش‌های لازم است و این اداره در نظر دارد با برنامه‌ریزی برای توسعه این مهم آموزش‌های لازم را در روستا‌های شهرستان در اختیار متولیان روستایی قرار دهد.

او داشتن مهارت‌های گردشگری و همچنین آموزش‌های مرتبط را برای دهیاران و شورا‌های اسلامی روستایی اصلی مهم دانست و گفت: در زمینه توسعه گردشگری ماجراجویانه، روستانشینان و بلد‌های محلی نقش موثری دارند. چنانچه آموزش‌های گردشگری با تجربه روستائیان همراه شود می‌تواند به توسعه گردشگری و بهره‌مندی روستا‌ها از اقتصاد گردشگری کمک کند.

سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان عباس‌آباد در ادامه خواستاتلاش جمعی مسئولان شهرستانی از جمله بخشداران و دهیاران در ایجاد زمینه توسعه گردشگری از طریق نشست‌های تخصصی شد و افزود: با همدلی و همکاری لازم می‌توانیم گردشگری ماجراجویانه را به‌عنوان برند شهرستان عباس آباد معرفی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.