یک روزنامه اماراتی در گزارشی تاکید کرد برخلاف خیال نتانیاهو، غزه تسلیم نشده و سرانجام عمر سیاسی نتانیاهو را رقم خواهد زد.

روزنامه اماراتی الخلیج اعلام کرد که در تمام جنگ ها، هدف رژیم صهیونیستی یکی و حذف حضور فلسطین بوده است، هدفی که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر کنونی رژیم تروریستی اسرائیل، همچنان بر آن تاکید دارد.

براساس گزارش النشره، الخلیج در ادامه نوشت هدف نتانیاهو از این جنگ نابودی کامل حماس و پیروزی مطلق برای اسرائیل بود اما آن دسته از اهداف نتانیاهو که تاکنون به دست آمده شامل کشتار و تخریب شهرها، روستاها، بیمارستان‌ها، مدارس و پناهگاه‌های آوارگانی است که او از جایی به جای دیگر منتقل می‌شوند.

این روزنامه اماراتی اضافه کرد: اما نتانیاهو هنوز در جستجوی پیروزی است، زیرا غزه همچنان در شمال، مرکز و جنوب مقاومت می‌کند و ارتش اسرائیل همچنان به مناطقی که ادعا می‌کرد مقاومت از آنها عقب نشینی کرده است، حمله می‌کند.

الخلیج معتقد است که نتانیاهو اشتباه محاسباتی کرده است، زیرا غزه سرسختانه تسلیم نشده است و برای او راه نجاتی از سرنوشت پایان سیاسی خود که در انتظارش است، فراهم نخواهد کرد.

این روزنامه افزود که نه تنها غزه توسط دریا بلعیده نشد، بلکه در یک دوره ده ماهه ارتش اسرائیل، تانک‌ها و خودرو‌های نظامی‌ آن را با وجود گرسنگی، تشنگی، زخم‌ها و مصیبت‌های انسانی‌ آن بلعید.

الخلیج در پایان اعلام کرد که نتانیاهو مصمم است که بر افکار خود سوار شود و مغز خود را پر از خون فلسطینی‌ها کند تا نفرت و نژادپرستی خود را با وزرای افراطی که خواستار زشت‌ترین اشکال تروریسم از طریق دعوت به نابودی، استفاده از سلاح‌های هسته ای، گرسنگی تا سر حد مرگ و انجام انواع جنایات غیراخلاقی و شکنجه علیه اسرای فلسطینی هستند، را بیش از پیش نشان دهد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
نتانیاهو مرده وشکست خورده: فاتحه: فقط با کپسول هوای آمریکا وانگلیس نفس میکشد
آخرین اخبار