کمپین هریس ضمن انتقاد از مصاحبه ماسک با ترامپ، او را متهم کرد که از پلتفرم رسانه‌های اجتماعی خود برای تبلیغ برنامه‌های ترامپ استفاده می‌کند.

کمپین کامالا هریس، معاون رئیس جمهور ایالات متحده و نامزد احتمالی دموکرات‌ها طی مصاحبه ایلان ماسک با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، این میلیاردر را متهم کرد که از پلتفرم رسانه‌های اجتماعی خود برای تبلیغ برنامه‌های ترامپ استفاده می‌کند.

او با اعلام این موضوع ضمن انتشار بیانیه‌ای درخواستی برای جمع آوری کمک‌های مالی صادر کرد. این بیانیه بر تعهد ماسک مبنی بر کمک میلیون‌ها دلاری به کمپین انتخاب مجدد ترامپ تاکید می‌کند و ادعا می‌کند که او دیدگاه‌های «بی‌خطر و نفرت‌انگیز» ترامپ را برای میلیون‌ها نفر منتشر می‌کند.

در همین حال ایلان ماسک از کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده برای مصاحبه در شبکه اجتماعی ایکس دعوت کرد. ماسک ساعاتی پس از مصاحبه خود با دونالد ترامپ، در حساب کاربری ایکس خود گفت: «خوشحال می‌شوم که میزبان کامالا در ایکس باشم.»

این دعوت در بحبوحه انتقادات کمپین ترامپ برای هدف قرار دادن هریس انجام می‌شود، زیرا گفته می‌شود که او از انجام مصاحبه‌های زنده خودداری می‌کند.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار