مدرس حوزه علمیه و دانشگاه در استان قزوین گفت: رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ نابرابر، جنایت‌های فجیح و فشار حداکثری بر مردم بی دفاع فلسطین و غزه باعث شد تا تفکر مقاومت اسلامی جهانی شود.

حجت الاسلام سید رضا میرعالی روز سه شنبه به مناسبت روز مقاومت اسلامی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی از مهرماه سال گذشته پس از عملیات طوفان الاقصی تاکنون به شکل جنایتکارانه و بدون توازن به غزه و فلسطین حمله برد و بیش از ۴۰ هزار نفر از مردمان مظلوم این منطقه را به خاک و خون کشید.

وی با بیان اینکه تفکر مقاومت اسلامی امروز از دایره خاورمیانه فراتر رفته است، تصریح کرد: تا دیروز مساله فلسطین یک موضوع منطقه‌ای و مختص به خاورمیانه بود، اما اکنون با مشاهده جنایت‌های متعدد و جنگ ناعادلانه علیه این کشور تمام دنیا به پا خواسته و از گوشه و کنار جهان مفسران، تحلیلگران، دانشجویان، روزنامه نگاران و حتی احزاب سیاسی مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده و خواستار توقف جنگ شده‌اند.

حجت الاسلام میرعالی ادامه داد: امروز به غیر از ایالات متحده آمریکا هیچ کشوری از رژیم صهیونیستی دفاع نمی‌کند و اگر فروش سلاح و مهمات از سوی دولت کنونی بایدن به فلسطین و غزه قطع شود، رژیم صهیونیستی ظرف مدت چند هفته دچار فروپاشی خواهد شد.

این مدرس حوزه علمیه با بیان اینکه امروز ارتش رژیم صهیونیستی از چند بعد فیزیکی و روانی دچار فرسایش شده است، اضافه کرد: دولت دست نشانده اسراییل امروز با تمام قوا و هزینه‌های سنگین وارد جنگ با کشور‌های محوز مقاومت شده است و بابت آن از سوی کشور‌های غربی و اروپایی سرزنش می‌شود، در چنین شرایطی تلاش‌ها بیهوده و فرماندهان نظامی نیز مایوس و بازنده شده‌اند.

وی با بیان اینکه تمام کشور‌های اروپایی متوجه نفوذ تفکر مقاومت اسلامی در بین مردم شده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز کشور‌های غربی از جمهوری اسلامی می‌خواهند که ایران خویشتن داری کند و پاسخ ترور اسماعیل هنیه در تهران را منتفی کند، چراکه اروپایی‌ها برآورد کرده‌اند با انتقام سخت، مردم اروپا روز به روز گرایش بیشتری به تفکر مقاومت اسلامی پیدا خواهند کرد و رژیم صهیونیستی نیز طاقت فشار و خسارت بیشتر را ندارد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار