نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: صنعت برق استان در تمام موارد باید مناطق دورافتاده از مرکز استان را هم به چشم مرکز استان ببیند و روستاهای دوردست و محروم از امکانات را در اولویت کاری خود قرار دهد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در جریان بازدید از صنعت استان سمنان گفت: در حوزه برق‌رسانی و تامین انرژی برق عدالت و انصاف در حق تمام مردم استان باید رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از تفاوت های صنعت توزیع برق با دیگر دستگاه‌های خدمت‌رسان همه گیر بودن خدمات است، ادامه داد: با توجه به درگیری و روزمرگی قشرهای جامعه، فعالیت شرکت‌های برق قابل لمس و قابل تقدیر است.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی با اشاره به چالش‌ها و راهکارهای پیش روی صنعت توزیع برق خاطرنشان کرد: گذر از مدیریت سنتی شبکه توزیع برق و تبدیل شدن آن به مدیریت فعال و هوشمند باعث ارتقای سطح خدمت‌رسانی شده است.

وی با توصیه مردم استان سمنان به صرفه‌جویی در مصرف برق در مدت باقی از تابستان، اضافه کرد: راه‌های تشویقی وزارت نیرو از جمله راه‌اندازی پویش «با انرژی» اقدامی موثر در زمینه تشویق و ترویج مشترکان خانگی به مدیریت مصرف برق است تا مردم ضمن همراهی و مدیریت مصرف بتوانند از جوایز پیش‌بینی‌شده در این پویش بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار