از پوستر فراخوان نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان با حضور مسئولان رونمایی شد.  

 علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی و انتشار یافته خود در رسانه‌ها را از زمان انتشار فراخوان تا ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۳ از طریق پایگاه جشنواره ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران  گفت: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر امسال در ۱۲ محور و ۱۰ قالب اجرا می‌شود و شعار سال (جهش تولید و مشارکت مردم)، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و مکتب حسینی (حاج قاسم وجبهه مقاومت و ریحانه‌های انقلاب) از محور‌های اصلی جشنواره است.

 سلطانی نژاد افزود: گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند ،پاد پخش(پادکست) ۱۰ قالب نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

دبیر اجرایی نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمان  هم گفت: امسال همه تولیدات فقط از طریق پایگاه جشنواره و به صورت الکترونیکی دریافت و قابل پذیرش خواهد بود و از ۳۱ شهریورماه و همزمان با هفته دفاع مقدس امکان ارسال آثار برای خبرنگاران از طریق پایگاه فراهم خواهد بود.

حامد شجاعی افزود: آیین پایانی نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر دهه مقاومت طی امسال با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌شود.

در این آیین سوده پاکاری نیز به عنوان دبیر کمیته علمی نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کرمان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار