مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: برنامه داریم تا هر ماه بازاری جدید در مناطق و به خصوص مناطق کم برخوردار افتتاح کنیم.

امروز دوشنبه ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۳ همزمان با یکصد و سی و نهمین پویش امید و افتخار چهار بازار میوه و تره بار در مناطق ۲،۸،۱۰ و ۲۱ با حضور مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران و برخی مدیران شهری افتتاح شد.

مهدی بختیاری زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در این مراسم اظهار کرد: امروز و در یکصدو سی و نهمین پویش امید و افتخار چهار بازار افتتاح خواهد شد تا چتر سازمان مدیریت میادین را با هدف افزایش رفاه عمومی در محل های فاقد بازار بگسترانیم. امروز با افتتاح ۴ بازار، حدود ۱۹۶۰ متر به سطح بازارهای میادین شهر اضافه خواهد شد.

وی افزود: هر بازار کاربری مختلفی دارد. در  محله بریانک در منطقه ده با جمعیت زیادی روبه رو هستیم به طوری که بازارهای قبلی قابلیت پوشش نیازهای مردم را نداشت. با افتتاح بازار بریانک با ۸۰۰ متر فضا و خدماتی که ارائه می دهد شامل فروش میوه، فرنگیجات و ... می تواند، نیازهای منطقه را پوشش دهد. امروز به قولی توانستیم از محله هایی که فاقد بازار بودند، چهار محله را پوشش دهیم. امیدواریم با تلاش همکارانم که شبانه روزی در حال فعالیت هستندف بازارهارا تکمیل تر کنیم.در بازار تسلیحات هم از سازه های جدید و پیش ساخته استفاده شده که  از کیفیت، زیبایی بصری و سرعت در ساخت برخوردار است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با بیان اینکه قیمت ها در سازمان میادین اختلاف حداقل ۴۰ درصدی داردبا سطح شهر دارد، افزود: از شهرداران محترم مناطق که در سه سال اخیر در کنار سازمان بودند و زمین هایی که به سختی با معارض هایی که داشتند در اختیار سازمان قرار دادند و موانع ساخت میادین را برطرف کردند، تشکر می کنم. در این چند سال باعث شدند سازمان میادین خدمات بیشتر و بهتری را ارائه دهد. در بحث کیفیت محصولات نیز کار ویژه ای انجام دادند.

وی با تاکید بر اینکه افزایش سطح خدمات و توسعه بازارهای فیزیکی از جمله اقدامات سازمان میادین است، ادامه داد: با کمک شرکت تهران هوشمند، فروش مجازی در دستور کار قرار گرفته و محصولاتی به فروش آنلاین اضافه شده است. بحث فروش آنلاین محصولات پروتئینی هم آغاز شده است که با همان قیمت میادین در درب منزل تحویل شهروندان داده می شود. سطح خدمات فروش آنلاین با کمک همکاران افزایش خواهد یافت و باگ های احتمالی هم رفع خواهد شد. در مناطقی که مشکل تامین زمین برای احداث بازار را داریم با فروش آنلاین بهتر می توانیم خدمت‌رسانی کنیم البته به تمامی مناطق ۲۲ گانه این خدمات ارائه می شود.

بختیاری زاده در پایان خاطرنشان کرد: در حال ساخت بازارهای جدید هستیم و برنامه داریم تا هر ماه بازاری جدید در مناطق و به خصوص مناطق کم برخوردار افتتاح کنیم، علاوه بر این بهسازی بازارها را هم آغاز کرده ایم تا خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار