رئیس کل بیمه مرکزی در خصوص آخرین اقدامات در رابطه با رفع تعلیق کارت سبز نکاتی را بیان کرد.

علی استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با بحث کارت سبز گفت: به ما اعلام شده بود که در حال تعلیق هستیم. باید یکسری اقدامات در بیمه مرکزی انجام می‌شد که کند پیش رفت و نتوانستیم راه‌های ارتباطی را جلو ببریم. از زمانی که ما آمدیم با همکاران سعی کردیم واقعا باری را روی دوش رانندگان و حاکمیت ایجاد نکنیم و سعی کردیم این را حل کنیم.

او افزود: در حال حاضر به این سمت می‌رویم که رفع تعلیق کارت سبز را انجام دهیم. در کنار این موضوع در بحث جایگزین اکنون تقریبا جایگزین به طور کامل با همان قیمت رقابتی که خود کارت سبز دارد داخل کشور وجود دارد و اکنون هیچ مشکلی وجود ندارد.

گفتنی است، کارت سبز توسط شرکت‌های بیمه‌ای که در هر کشور اجازه صدور بیمه نامه شخص ثالث را دارند و به عضویت دفتر کارت سبز آن کشور پذیرفته شده باشند، صادر می‌شود. در صورت وقوع تصادفی که مقصر آن یک راننده خارجی دارای کارت سبز باشد: زیان دیدگان می‌توانند به دفتر کارت سبز آن کشور که تصادف در آنجا واقع شده، مراجعه کرده و با استفاده از راهنمایی‌های دفتر کارت سبز، زیان‌های وارده را جبران کنند.

برچسب ها: کارت سبز ، بیمه مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار