معاون امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: سال گذشته بهترین رتبه در خدمت‌رسانی به پیاده‌روی اربعین به عنوان استان معین ایلام به استان مرکزی اختصاص یافت.

مراسم بدرقه ناوگان جمعیت هلال احمر استان مرکزی به کشور عراق برای پوشش امدادی مراسم اربعین حسینی برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در مراسم بدرقه ناوگان جمعیت هلال احمر استان مرکزی به کشور عراق گفت: خدمت در این مراسم با توجه به گرمای هوا سختی‌های زیادی دارد اما از اجر بالایی برخوردار است.
بهنام نظری افزود: استان مرکزی در خدمت به زائران اربعین حسینی سرآمد است و همه تلاش‌ها برای ارایه خدمات با کیفیت در مراسم امسال نیز به کار گرفته شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی هم در این مراسم گفت: ۱۲ خودرو سبک، سنگین و آمبولانس برای خدمت‌رسانی به مراسم اربعین امسال از سوی این جمعیت به خاک عراق اعزام می‌شود.
علیرضا شهرجردی افزود: بیش از ۱۵۰ نفر از کارکنان، جوانان، داوطلبان و امدادگران در قالب دو درمانگاه تیپ ۲ نیز در نجف و کربلا اعزام می‌شوند.
او کرد: پیش‌بینی شده در مرز مهران نیز یک دستگاه کاپیتاژ مستقر شود و یک دستگاه مینی بوس و ون هم در داخل خاک عراق برای جابه‌جایی پزشکان و کادر درمانی اعزامی هلال احمر برای ارائه خدمات به مواکب و زائران در نظر گرفته شده است.
در قالب طرح طبیب‌الدوار نیز دو تیم اعزام خواهند شد که هفته قبل یک گروه ۲۵ نفره اعزام شد و در این هفته هم گروه دوم اعزام می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: ۲۵۰ نفر هم در داخل استان در ۱۳ پایگاه ثابت، واکنش سریع، کوهستان، توانا و آنست حضور دارند و در مجموع ۴۰۰ نفر از داوطلبان و‌امدادگران جمعیت هلال احمر این استان از امروز (چهارشنبه) تا یک روز بعد از مراسم اربعین مشغول خدمت‌رسانی هستند.

برچسب ها: اربعین ، زائر ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.