حزب‌الله لبنان امروز دوشنبه اعلام کرد که با تسلیحات مناسب، تجهیزات جاسوسی اسرائیل در پایگاه متولا را منهدم کرده است.

پس از عملیات ویژه بامداد امروز حزب‌الله لبنان علیه «جعتون» در شرق «نهاریا»، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی اسرائیل در پایگاه متولا را نیز منهدم کرده است.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که این دو عملیات را نیز در چارچوب حمایت مستمر از غزه که بیش از ۱۰ ماه است با نسل‌کشی مواجه است، انجام داده است.

بامداد امروز نیز حزب‌الله لبنان در پاسخ به تجاوز‌های اسرائیل به روستا‌های جنوبی لبنان بویژه شهرک معروب و نیز در حمایت از غزه، با موشک، مقر نیرو‌های ارتش اشغالگر در منطقه جعتون در شرق نهاریا را هدف قرار داد.

این در حالی است که رسانه‌های اسرائیلی اذعان می‌کنند که حزب الله مصمم است در روز‌های آینده به ترور شهید فرمانده فؤاد شکر در حومه جنوبی بیروت پاسخ دهد و «برنامه‌های خود در این خصوص را تغییر نخواهد داد».

 خبرنگار امور دیپلماتیک روزنامه یدیعوت آحارونوت ایتامار آیچنر نیز نوشت که «انتظار می‌رود حزب الله قبل از ایران حمله کند».

تحلیلگر امور نظامی روزنامه «اسرائیل هیوم» یوآو لیمور، نیز به نوبه خود گفت: «واکنش حزب‌الله و ایران در حال رسیدن به لحظات تعیین‌کننده است، در حالی که نظر غالب این است که انتظار می‌رود این هفته پاسخ (جزئی یا کلی) داده شود».

وی افزود که انتظار می‌رود که این پاسخ با هماهنگی میان ایران و حزب‌الله صورت گیرد، اما ضرورتا همزمان نخواهد بود. حزب‌الله جداگانه انتقام خون فؤاد شکر را خواهد گرفت و ایران نیز به صورت مستقل، به ترور اسماعیل هنیه پاسخ خواهد داد.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
دلخون
۱۳:۳۵ ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
چه خبر از ارباب پوتین؟
میگن ی استانو وا داده
??????
آخرین اخبار