مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: انتقال زائران پاکستانی اربعین حسینی از مرز ریمدان به مرز‌های هدف با ۲۵۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جنوب استان در حال انجام است.

شهرام مبارکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان با اشاره به آغاز انتقال زائرین پاکستانی اربعین حسینی به مرز‌های غربی کشور گفت: بیش از ۲۵۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی زائران اربعین حسینی فعالیت خود را آغاز کرده اند.
وی اظهار داشت با توجه به استقبال پرشور زوار پاکستانی از مرز ریمدان ناوگان حمل و نقل عمومی تحت نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان با تمام ظرفیت خود مشغول خدمت رسانی به زوار عزیز است؛ در همین راستا بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس،۱۰۰ دستگاه مینی بوس و ۵۰ دستگاه سواری کرایه بین شهری به صورت مستمر در حال جابجایی زوار به سمت مرز‌های غربی کشور هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به زوار اربعین، افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان تمام تلاش خود را به کار بسته است تا زائران عزیز با کمترین مشکل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مرز‌های غربی رسیده و به زیارت اربعین مشرف شوند.
مبارکی همچنین از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی این منطقه برای بازگشت زوار از مرز‌های غربی به کشور خبر داد و گفت تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به زوار در مسیر بازگشت نیز اندیشیده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار